2014. február 16., vasárnap

3. díj

Sziasztok! Tudom nagyon rég nem jelentkeztem és most sem új résszel jövök, hanem a blogom megkapta a 3. díját:) Aminek nagyon örülök és nagyon szépen köszönöm Bo S. -nak<3


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 5 embernek!

11 dolog magamról:
1. utálom a telet
2. izgatott vagyok, hogy felvettek-e a kijelölt középiskolába
3. szerintem benne vagyok a világ leglustább emberei között
4. imádom a zenét
5. példaképem Demi Lovato
6. nagyon szeretem Cara Delevingne-t
7. egész nyáron Írországban leszek
8. a nagy álmom, hogy kijussak Amerikába
9. nincs tesóm, viszont van egy kutyusom
10. fotográfus szeretnék lenni
11. minnél hamarabb el akarok tűnni ebből az országból

Válaszok:
1. Álomváros?
New York
2. Miért kezdtél el blogolni?
Most lehet, hogy ciki lesz, de nem emlékszem 
3. Van facebookod?
Van, de nem nagyon használom az ott lévő emberek miatt
4. Hobbid?
Talán az olvasás
5. Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
Nem
6. Kedvenc tantárgy?
Kicsengő
7. Szereted az 1D-t? Ki a kedvenced?
Szeretem. Niall és Harry
    8. Kedvenc fagyi íz?
    minden ami gyümölcs ízű
    9. Kedvenc gyerekkori mese?
    Teletabi
     10. 1D vagy Little Mix?
    Mindkettőt szeretem, de ha választani kell akkor inkább az 1D

    Kérdéseim:
    1. Van twittered?
    2. Kedvenc évszak?
    3. Kedvenc előadó?
    4. Szereted az állatokat?
    5. Szerinted melyik a fontosabb a pénz, a boldogság vagy a család?
    6. Hol szeretnél élni?
    7. Kedvenc gyümölcs?
    8. Facebook vagy twitter?
    9. Kül -vagy belföld? 
    10. Miért kezdtél el blogolni?
    11. Szoktad olvasni a blogomat?

    Akiknek küldöm:


    2 megjegyzés: