2014. január 30., csütörtök

33. fejezet

Meghoztam az új részt. Ne haragudjatok a késésért és hogy ilyen rövid lett, de rengeteg tanulnivalóm és dolgom van. Jó olvasást<3

Hangos zúgásra keltem. Nem tudtam mi lehet úgyhogy rögtön felültem és szétnéztem. Louis félmeztelenül szárította a haját. Harry fel se kelt a zajra, békésen aludt tovább. Kikeltem az ágyból és kihúztam a konnektorból a hajszárítót.
-Miért itt és miért most szárítod a hülye hajad?
-Nem találtam máshol szárítót-vágott hülye fejet.
-De nem lehetett volna a lenti fürdőben vagy a szobádban zajongani?
-De harapós reggel a cica-nyávogott(?) majd a hajszárítóval együtt kient a szobából. Puffogva vissza feküdtem Harry mellé aki most ébredezett és nyújtózott.
-Jó reggelt-adtam gyengéd puszit az ajkára.
-Gyönyörű vagy-simított ki egy hajtincset az arcomból. Nem tudtam mit mondani így csak mosolyogtam és simogattam a mellkasát.
-Elmegyünk ma apukádhoz?-néztem fel rá.
-Igen-bólintott és magára húzott.
-Imádlak-nyögte két csók között.
-Hé, cica-tört be az ajtón Louis-Csinálsz egy kis reggelit?
-Ez nem tud kopogni?-néztem Harryre, aki csak nevetett.
-A hűtő melletti, legfelső polcon van müzli, a hűtőben meg tej-mondta Harry.
-Jó étvágyat-nyújtottam ki a nyelvem, mire csak fintorgott egyet.
-Nektek is-mondta majd maga mögött becsapva az ajtót eltünt.
-Hol tartottunk?-mosolygott huncutul és magához húzott. Fél perc nem telt el csattanó hang ütötte meg a fülünket.
-Hagyd, majd feltakarítja-csókolgatta tovább a nyakam, de leszálltam róla.
-Most komolyan itt hagysz?-nézett rám.
-Nagyon jó fiúnak kell lenned, hogy leimádkozd rólam a bugyit-mosolyogtam és lementem megnézni ez az idióta mit tört el. A tej kiömölve, tócsaként terült el a konyha padlóján, a tányér pedig a pulton több száz darabra törve.
-Te biztos, hogy otthonról és nem egy elmegyógyintézetből jöttél?-ültem le egy székre.
-Hol van a felmosórongy?-kérdezte az én kérdésemet meg sem hallva.
-Keresd meg-vettem el egy banánt a gyümölcstálból.
-Harry banánjához még nem tudtál hozzájutni, ezért beéred egy gyümölccsel is, igaz?-vágott vissza azt hiszem a diliházas beszólásom miatt. Oké tehát Abby vs. Louis 1:1
Louis megkereste a felmosót majd feltakarított mindent mire Harry lejött teljes öltözékben. Jobban szeretem ha csak egy alsónadrág van rajta.
-Született takarítónő vagy-nevettem Louisra, aki a pultot törölte.
-Dorombolj odébb cicus! Útban vagy-lökött meg és tovább takarított. Miután abba hagyta leült velünk szembe és komoly lett az arckifejezése.
-Hé, bongyor-nézett rám.
-Hullámos, jó?-mutattam a hajamra. Harry csak nevetett és belepuszilt a hullámos hajamba.
-Ma estére ide hívtam egy lányt-mondta Louis.
-Értem már-szólaltam meg-Szeretnéd ha felvilágosítanánk a nemi együttlétről-néztem komolyan Louis-ra, de nem sokon múlt, hogy elnevessem magam.
-Szóval először kezd egy kis előjátékkal...-kezdtem bele, amikor is Louis felállt és kinyitotta a hűtőt, a konyhaszekrényt,a sütőt és mindegyikbe belenézett.
-Mit keresel?-kérdeztem meg.
-A poénodat-vágott vissza-Azt akartam mondani, hogy ma estére ide hívtam egy lányt és szeretnék neki főzni valami vacsorát-mondta Louis
-Szegény-mondtam halkan mire Harry megbökött, hogy maradjak kussba.
-Szeretném ha kettesben lehetnék vele-nézett ránk.
-Semmi gond. Abby-vel úgyis elakartunk menni vacsorázni-mondta Harry.
-Hogyne-dörmögtem majd Louis leöklözött a pasimmal és elindultunk a kórházba Harry apukájához.



1 megjegyzés: