2014. március 1., szombat

35. fejezet

+18-as rész!!!!!

Olyan mohón csókolt, mintha az élete múlna rajta. Gondolkozás nélkül, egy mozdulattal fogta és kettétépte a felsőm. A szemeimbe nézett majd le a melleimre. A zöld szeme most sötét, vággyal teli volt.
A forró csókunk alatt a keze bejárta az egész hátam majd egy rutinos mozdulattal kikapcsolta a melltartóm, és eldobta a hotelszoba egyik sarkába. Huncut mosoly lett úrrá rajta és keze már a farmergombomat birizgálta. A gomb kikapcsolásával már nem volt annyira rutinos, mint a melltartó gyors kikapcsolásával. Segítettem neki és ott feküdtem alatta egy szál bugyiba. Most én nyúltam a farmeréhez, gyorsan lehúzta magáról a bokszerével és felsőjével együtt. A hatalmas méretéért nyúltam, amikor rám szólt.
-Ezt most hagyjuk ki-kacsintott és egy kézzel lehúzta a bugyimat. Összekulcsoltam a lábamat a dereka körül és a kezemmel a hajába túrtam. Végig nézett rajtam, megcsókolt és amikor a nyelve átszökött a számba ugyanakkor hatolt belém alul is. Egy hangos sóhaj csúszott ki a számból. Várt egy kicsit, hogy megszoktam nem mindennapi méretét és mozogni kezdett.
-Harry basszus-nyögtem hangosan majd beleharaptam a számba mert eszembe jutott, hogy egy hotelban vagyunk és papírvékonyak a falak.
-Ez az, kiabáld ki juttat a csúcsra?!-morgott a nyakamba majd szívni kezdte. Miközben puszilgatta, szívta a nyakam és lent egyre gyorsabban dolgozott bennem a hátát karmolásztam.
-Harry!-most már nem érdekelt, hogy esetleg az egész hotel hallja, hogy mit csinálunk csak ő és én voltunk.
Hirtelen kicsúszott belőlem és fordítottunk a helyzeten. Én kerültem felülre. Kicsit kínoztam és nem ültem rá rögtön a farkára, végignyaltam a fülcimpájától a kulcscsontjáig.
-Abby!!-szólt rám-Nem bírom-mondta és rácsusszantam a farkára majd elkezdtem a dolgom.
-Ohh istenem, Abby-nyögdécselt. Gyorsabbra vettem a tempót és már éreztem, hogy nincs sok hátra. A mellkasát karmolásztam és együtt jutottunk a csúcsra. Zihálva feküdtem mellé.
-El sem tudom mondani mennyire jó volt-puszilta meg a homlokom-Nagyon szeretlek-mondta kifáradva és a mellkasára húzott.
-Én is szeretlek-néztem fel rá, mire csak lustán elmosolyodott és a derekam kezdte simogatni. Lenéztem a mellkasára. Egészen a köldökéig piros karmolás nyomok voltak.
-A hátam is így néz ki-nevetett mire megpusziltam a hasát-Lefárasztottál. Aludjunk-csapott a paplan alatt a fenekemre.
-Még hogy én fárasztottalak le, inkább te engem-mosolyogtam és lekapcsoltam a lámpát. Simogatott még egy picit majd mindketten mély álomba merültünk.
...
Apró puszilgatásokra keltem.
-Jó reggelt, szépségem-puszilta meg a szám-Hoztak reggelit.
-Uhh-pattantam ki az ágyból-Éhen pusztulok.
-Mozgalmas volt a tegnap esténk-csókolt meg és reggelizni kezdtünk.
A reggeli végén összepakoltuk az este szétdobált ruháinkat csak egy gond volt. Nem volt normális, felvehető felsőm.
-Hú, de vadak voltunk-nevetett Harry és dobott nekem egy fekete felsőt, ami az övé volt. Felöltöztünk és kézen fogva, boldogan hagytuk el a szobánkat. A lifthez mentünk.
-Köszönjük, hogy mi is hallhattuk, hogy mennyire jól éreztétek magatokat tegnap este-jött Harry mellé egy idős bácsi.
-Elnézést-mondta Harry komolyan, de láttam rajta hogy alig bírja ki nevetés nélkül. Harry hazavezetett, kinyitotta a lakást és ami akkor fogadott minket... Az előszobában egy dzseki ledobva a földre, A kanapén egy felső, a lépcsőn egy melltartó és Louis szobája előtt egy női, rózsaszín bugyi.
-Te jó isten-röhögtem fel.
-Legalább mindannyiunknak jó estéje volt-nevetett Harry is. Kopogás nélkül rontottam be Louis szobájába.
-Jó reggelt-üvöltöttem. Louis annyira megijedt, hogy leesett az ágyról, a csaj pedig csak káromkodott egyet.
-Te nem vagy normális-állt fel Louis.
-Látom mozgalomban gazdag estétek volt-nevettem, mire Louis csak fintorgott egyet. Harry kifelé húzott a szobából.
-Hagyd már őket-mondta Harry-Mi lenne ha inkább bemennénk apámhoz?-kérdezte.
-Rendben-mosolyogtam és megöleltem. 



1 megjegyzés:

  1. Szia !
    Azt hiszem most először írok neked ! Csodálatos egy rész lett ! Imádtam !
    Hát ez az Abby nem tudja mi az a magánélet ! Szegény Lou...(egyáltalán nem sajnálom xĐ) Oh my god ! És az a bácsi ! Haláli !?! Most sajnálom a pólóját Abby-nek... Siess a következővel !
    U.í.: Benne lennél egy cserében ? http://throughthedarksexualonedirection.blogspot.hu/
    Dorcsi ♥

    VálaszTörlés