2014. március 30., vasárnap

38. fejezet



Egy hét úgy elrepült, hogy észre se vettem. Bellával lefoglaltuk a repülőjegyeket, és az összes szabadidőnket együtt töltöttük. Harryvel azóta nem találkoztam, aminek kifejezetten örülök. Liam azt mondta, hogy mindennap más csajjal randizik, este pedig az ágyában kötnek ki. Visszatért a régi Harry. Niallel egyre közelebbi a kapcsolatunk, de egyikünk sem akar párkapcsolatot így, hogy most elutazok ki tudja mennyi időre.
...
Még gyorsan bedobtam egy felsőt a bőröndömbe, lezártam és levittem a nappaliba. Indulásra készen álltam. Irány Sydney!!
Lezuhanyoztam, felvettem egy egyszerű, kivágott combközépig érő ruhát, aztán csöngettek. Barna bakancsot, kopott farmert, fehér Ramones pólót viselt és a haja még kócosabb volt, mint szokott. Szemei alatt hatalmas karikák. Az éjszaka arra való, hogy aludjunk és kipihenjük magunkat nem arra, hogy szőke ciklonokat dugjunk. Rá akartam zárni az ajtót, de már bent is volt. Néztem ahogy Harry fel-alá járkál a nappaliban. Nyilván próbálta összeszedni a gondolatait, ahogy én is igyekeztem megemészteni, hogy itt van és rohadt helyes.
-Szeretném ha megbe...-hirtelen elhallgatott és megfeszült a teste.
-Mi van?
Harry leszegett fejjel emelt fel valamit a könyves polcról, majd elsötétült szemmel fordult felém.
-Mész valahová?-lengette meg a Sydney-be szóló repülőjegyet. A szívem gyorsabban kezdett verni. Az agyam azt az utasítást adta, hogy mondjam az igazat.
-Igen.
Tudtam hogy nagy baj lesz. Szeme majdnem fekete volt. Nem szólt semmit. Szinte falhoz szegezett a tekintetével-olyan tekintettel amit soha többé nem akarok látni- aztán sarkon fordult és bevágta maga mögött az ajtót. Meg sem próbált visszatartani. Meg sem próbált vitatkozni. Sírás markolászta a torkom. Erős maradtam és nem engedtem, hogy lefolyjanak a könnyeim. Miközben főztem egy kávét ismét csöngettek. Bella volt három extra méretű bőrönddel.
-Indulhatunk?-mosolygott.
-öö...most akartam inni egy kávét-mutattam a konyha felé.
-Majd a repülőtéren veszel-legyintett. Amíg elzártam a kávéfőzőt Bella hívott egy taxit. 5 perc múlva már a taxi csomagtartójába pakoltuk a bőröndjeinket.
-Repülőjegyed?-kérdezett rá Bella.
-Egy perc-szaladtam vissza a házba. A könyvespolc harmadik polcához nyúltam, de nem volt ott a jegy. Körül néztem hátha leesett.Nem volt ott. És most, hogy jobban belegondolok, nem láttam, hogy Harry visszatette volna a helyére. Úristen, ez ellopta a repülőjegyem! Majd' szétdurrantam mérgemben. Nyugalmat erőltettem a fejemre, bezártam az ajtót és odamentem Bellához.
-Minden oké?-kérdezte Bella.
-Persze-füllentettem. Semmi nem oké. Ez a hatalmaskodó, erőszakos pöcs ellopta a repülőjegyem. Beszálltunk a taxiba, Bella már épp mondta volna hogy hova vigyen minket a bajszos taxis bácsi, amikor a szavába vágtam.
-Even Street 39-ordítottam. Bella kérdőn nézett rám, mire csak megrántottam a vállam.
-Egy kis kerülő.
Hatalmasat dobbant a szívem, amikor a taxis lefékezett. Olyan volt ez a ház, mint az otthonom. Elhessegettem a hülye gondolataimat és kiviharoztam a taxiból. Bella kíváncsi természete miatt persze jött velem. Úgy dörömböltem az ajtón, mint valami idióta állat. Harry lazán és közömbösen állt az ajtóban. Gyorsan hátralépett, én pedig bementem a nyitott ajtón. Dühömben akkora lendülettel pördültem hátra, hogy majdnem elvesztettem az egyensúlyom. Ez a barom meg vigyorogva becsukta az ajtót, és lazán besétált a nappaliba.
-Jól szórakozol?-förmedtem rá. Harry arcáról leolvadt a kaján vigyor.
-Cseppet sem. Elhiheted.
-Add vissza a jegyemet, Harry!-tartottam elé a markomat.-Nem viccelek.
Harry bólintott, és előhúzta a jegyet a hátsó zsebéből.
-Ezt a jegyet?
-Igen. Add ide!
Harry ekkor olyat, tett amivel végképp kihúzta a gyufát. Széttépte a jegyet és a földre szórta a darabokat.
-Miféle jegyet?
Artikulátlan üvöltéssel vetettem rá magam Harryre, és sikerült úgy meglöknöm, hogy kibillent az egyensúlyából.
-Gyűlöllek!-ordítottam. A szavak szinte maguktól rohantak ki a számon. Hátraugrottam.-Olyan jól megvoltam nélküled!-ahogy Harry megkövült arcára néztem, csípni kezdett a szemem.
-Te rohadék!-csuklott meg a hangom.
-Te normális vagy?-rikácsolta Bella.-Két óra múlva indul a repülőnk-jött mellém.
-Amin Abby nem lesz rajta-jött felém Harry egy lépést.

1 megjegyzés:

  1. SZIAAA !
    Első komizó ! Fuck Yeah ! Jézusom.... Az előbb írtam komit csak elveszett és az is valahogy így kezdődött. >< Sokkot kaptam ! Komolyan egyszer megölsz ! Megölsz...
    Mi a szar volt ez ? Féltem. Nagyon ! Nekem okoztál fájdalmat ! Nekem. De ettől függetlenül szeretek sokkot kapni ! Mármint olvasás közben xĐ Megszédültem ülve !! Érted ?! Ülve xĐ Átélni elég szar volt. Mintha ez mind velem történne meg... Kérlek hozzad mert nem bírok a véremmel és bezsongtam és, hogy Harry mire készül és az is beigazolódott, hogy bunyó kb. nah szóval akkor hozzad !
    xx

    VálaszTörlés