2013. október 17., csütörtök

2. Díj

Megkaptam a második díjat is amit nagyon szépen köszönöm Petrának <3 :)







Szabályok:
-Írj magadról 10 dolgot.
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
-Tegyél fel te is 10 kérdést!
-Küldd tovább 10 embernek. (visszaküldeni nem lehet!)
 
10 dolog rólam:
1. Fotográfus szeretnék lenni.
2. Zene mániás vagyok.
3. Rendesen tele a gatyám a felvételitől és a jövőévtől.
4. Ha támad valami jó ötletem a blogommal kapcsolatban rögtön leírom mielőtt elfelejtem.
5. Önbizalom hiányos vagyok.
6. Imádok ruhákat nézegetni és ami tetszik meg is veszem.
7. Imádok vásárolni is.
8. Szeretek könyvet olvasni. Fél évvel ezelőtt biztos kiröhögtem volna ha valaki azt mondja nekem, hogy szeretni fogok olvasni. Most pedig már rengeteg könyvet elolvastam és ebben sokat segített Zsófi is, az osztálytársam.
9. Nekem soha nem elég az alvás. Bármikor kelek fel álmos vagyok :)
10. Leszarom mások véleményét

Petra kérdései:
1.Van e kedvenc tantárgyad?
Nincs
2.Van e kedvenc színészed és ha van akkor ki az?
 Van. Jim Carrey és Kate Hudson,
3.Mi a kedvenc színed?
 vörös
4.Hány éves vagy és mit tanulsz?
 14. általános iskolába járok, de fotográfus szakra szeretnék menni.
5.Van e kedvenc filmed?
 Nincs
6.Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
 Leginkább pop
7.Milyen főiskolára jelentkeznél/jársz?
 Nem tudom :)
8.Van e testvéred fiú vagy lány?
 Nincs, csak egy kutyám
9.Milyen típusú embereket nem kedvelsz?
 flegma, bunkó, egoista
10. Mennyi ideig tart megírnod egy fejezetet?
fél óra vagy egy óra
Kérdéseim:
1. Van kedvenc színészed? Ha igen ki?
2. Kedvenc zene?
3. Kedvenc előadó?
4. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
5. Kedvenc ország?
6. Mennyi ideig tart megírnod egy fejezetet?
7. Ki az álompasid?
8. Szeretsz ebben az országban élni?
9. Van háziállatod? Ha igen mi?
10. Milyen típusú embereket nem kedvelsz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése