2013. szeptember 12., csütörtök

11.fejezet

Hello! *dobpergés* itt az új rész! Nagyon szépen köszönöm a komikat:) nagyon aranyosak vagytok és imádlak titeket úgyhogy nem is húzom az időt. Jó olvasást! Remélem tetszeni fog :D<3

A pincérnek leadtuk a rendelést és beszélgetni kezdtünk. Zayn nagyon rendes és helyes srácnak tűnik és látom Bellán, hogy már most oda van érte.
-És ti mióta vagytok együtt?-nézett rám majd Harryre.
-Csak barátok vagyunk-ittam bele az italomba-Nekem barátom van-mosolyogtam mire Bella csak megforgatta a szemét. A pincér meghozta a rendelésünket így neki láttunk az evéshez.
...
Miután elfogyasztottunk minden ételt az asztalról láttam Belláékon, hogy szeretnének kettesben maradni így épp szólni akartam Harrynek, de beelőzött.
-Abby nincs kedved sétálni egyet? Addig Zaynék romantikáznak egy picit-fordult felém Harry
-Oké-álltam fel-Ha hazaértél hívj fel!-suttogtam Bellának aki csak bólintott mi pedig kimentünk a hűvös levegőre.
-Fázol?-nézett le rám. Harry van vagy 185 centi én meg a 165 centimmel elmehetek a jó büdös picsába így le kell néznie rám ha a szemembe akar nézni.
-Egy picit, de nem fogok szétfagyni-indultunk el egy irányba.
-De ha már az orrodból jégcsapok állnak majd ki akkor leveszem a felsőm-mondta nevetne. Rajta is csak egy fehér rövid ujjú póló volt. Kis séta után a város legforgalmasabb utcájára keveredtünk. Este 10 körül járhatott az idő, de még mindegyik ruhabolt, butik, gyorsétterem és minden nyitva volt.
-Kérsz egy vattacukrot?-állt meg egy kis vattacukor árus előtt és a zsebében kezdett turkálni.
-Aha-mosolyogtam és megnéztem a választékokat, hogy milyen ízűek vannak-Epreset kérek!
-Egy epreset és egy nyalóka ízűt kérünk-mondta Harry a szakállas bácsinak aki két perc múlva már adta is a kész vattacukrot. Harry kifizette, megköszöntem Harrynek és sétáltunk tovább. Néha, esténként én is bejöttem ide a városba a barátnőimmel vagy anyummal, de még soha nem láttam ennyi embert, mint most. London utcáin amúgy is sokan szoktak lenni, de most háromszor annyi ember volt. Harry épp egy Rolex óraboltnak a kirakatát nézte én pedig lecsaptam a tökéletes alkalomra és lecsíptem egy kis darabot a vattacukrából.
-Héé!-fordult felém tetettet sértődöttséggel.
-Csak megkóstoltam-védtem meg magam mire felnevetett-Bár a tiéd sokkal finomabb-tettem be egy adag epres vattacukrot a számba és vártam, hogy a nyálam miatt teljesen szétolvadjon a számban.
-Miért nem vettél te is ilyet?!-indult el az órabolt elöl mire én utána futottam, nagy lendületet vettem és ráugrottam a hátára. Mivel Harry nem számított az ugrásomra rögtön megingott az egyensúlya és automatikusan a combomért nyúlt, hogy le ne essek, ennek következtében Harry kezéből a földre esett a finom nyalóka ízű édesség.
-Montgomery ledoblak!-dőlt egy picit hátra mire a szívem gyorsabban kezdett verni és erősebben kapaszkodtam Harrybe.
-Ne!Neee!Ne!-üvöltöttem és az éppen arra járkáló tömeg úgy nézett rám, mint akik dinoszauruszt láttak.
-Jössz nekem egy vattacukorral-nézett le a most már koszos finomságára, én pedig leugrottam a hátáról.
-Ott van-mutattam le a földön heverő édességre-Vedd fel és kész, eheted tovább-néztem teljesen komoly fejjel Harryre aki elmosolyodott majd egyik kezével átölelte a vállam és kikerülve a piszkos finomságot indultunk tovább.
-Virágot a szerelmes párnak?-nyújtott felénk egy virágárus egy gyönyörű csokor rózsát.
-Nem köszönjük. Csóró szerelmes pár vagyunk-mondta Harry és tovább sétáltunk amikor egy szőke hajú lány aki már messziről feltűnt nekem, megállt előttünk Harry arcán pedig egy levakarhatatlan mosoly terült el.
-Szia édes-csókolta(!!) meg a lány Harryt. Harry keze az ismeretlen lány derekán, a lány ujjai pedig Harry göndör fürtjeibe kúszott. Miután felfalták egymást Harry felém fordult én pedig sokkos állapotban voltam.
-Ő itt a barátnőm-karolta át a vállát amit nem olyan régen velem csinált.-Emily, ő itt Abby-mutatott be minket egymásnak. Emily-nek hosszú, szőke haja van, nagy melle, kerek feneke. Tipikus modell alkat,  rajtam pedig kezdett eluralkodni egy fura érzés.
-Mit csinálsz erre?-kérdezte Harry a lányt.
-Vettem pár új ruhát, meg fehérneműt. Majd holnap este megmutatom-kacsintott Harryre nekem pedig hányingerem lett.
-Örülök, hogy találkoztunk Abby-mosolygott rám-De nekem mennem kell. Holnap korán kelek-mondta Emily majd adott egy hosszú puszit Harry ajkára és el is tűnt, mint a büdösség.
-Na mit szólsz?-nézett rám csillogó szemekkel Harry.
-Aranyos és szép-nyögtem ki mire elnevette magát és leültünk egy padra.
-Mivel foglalkozik?-kérdeztem meg.
-Modell-valahogy sejtettem hisz tökéletes alakja és kinézete van.
-Hol ismerkedtetek meg?-kérdezősködtem mert kíváncsi voltam erre az Emily-re.
-Tavaly a V-fesztiválon és rá két hétre már jártunk is. Elég sok barátnőm volt már, de ő...más, mint a többi. Tudom ez nyálasan hangzik, de így van. Egyszerűen nem tudom elképzelni az életem nélküle-mesélte Harry nekem pedig egy hatalmas nagy gombóc volt a torkomban. Harryből csak úgy ömlöttek a szavak Emilyről és láttam rajta, hogy tiszta szívéből szereti és nekem ettől rossz érzésem lett. 11 körül Harry hívott egy taxit ami először az én házam előtt állt meg.
-Köszönök mindent-néztem Harryre ő pedig csak mosolygott.
-Majd találkozunk. Jó éjt Abby-köszönt el én pedig beszaladtam a házba majd pedig a szobámba. Becsuktam az ajtóm, nekidőltem és leültem a földre. Nem tudom mennyi ideje ülhettem ott amikor valami lefolyt az arcomon. Letöröltem a kezemmel, de egyre több követte. Sírtam. Becsuktam a szemem és Harryt láttam Emilyvel csókolózni.



3 megjegyzés:

  1. Íí szegény Abby de Harry úgy is Abbyt fogja ÚGY szeretni;) legalább is remélem Josh meg elmehet a tudod hova:D am fantasztikus rész:) siess!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ne kínozz itt minket! Amúgy nagyon jó lett.:) siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés