2013. szeptember 27., péntek

14. fejezet

Helló! Kicsit szomorú vagyok mivel nem kaptam komikat, de azért itt az új rész. Jó olvasást és remélem kapok pár komit :)

Reggel az ébresztőre keltünk. Amíg én próbáltam kikelni az ágyból Bella lefürdött. Miután végzett felöltöztünk, adtam Bellának ruhát, megreggeliztünk és Bellához mentünk. Leparkoltam a házuk előtt és kíváncsian pillantottam Belláék  mellet lévő ház ajtajára ami épp akkor nyílt ki és kilépett rajta..Emily(?) és...JOSH(???)
-Az ott Josh?-nézett ki az ablakon Bella is.
-Az ott Josh és Emily?-kérdeztem vissza.
-Emily itt lakik. Szomszédok vagyunk-nem kicsit lepődtem meg, de ez még semmi nem volt ahhoz képest ami ez után történt. Kiszálltunk a kocsiból és megálltunk előtte. Josh háttal volt nekünk Emily pedig az utolsó lépcsőfokon állt így akkora volt, mint Josh. Emily szája mozgott és mosolygott majd átkarolta Josh nyakát és megcsókolta!!!!! Az állam valahol a földön landolt. Ez mi?? Mi történik itt?? Irtó dühös lettem ezért odaszaladtam Josh mögé.
-Szia Josh-érintettem meg a vállát mire elrebbentek egymástól és Josh megfordult. Meglepődött.
-Szia Abby-mosolygott erőltetetten-Hát te?
-Bella itt lakik-mutattam a szomszéd házra-És te?
-Én csak..-túrt a hajába és egy gyűlölt hang szólalt meg Josh háta mögül.
-Mi csak jól éreztük magunkat-mondta szépen mosolyogva és kedvem lett volna az összes fogát kiütni.
-Jól éreztétek magatokat?-néztem felvont szemöldökkel Joshra-Egymás szájában éreztétek jól magatokat?-kérdeztem és kezdett az egész világ forogni. Rossz előérzetem volt.
-Lefeküdtetek?-kérdeztem meg kerek perec. Josh nem nézett a szemembe csak a földet pásztázta és a hajába túrt.
-Ne haragudj!-jött egy lépés felém és végre a szemembe nézett, de a közeledésére egy lépést hátráltam.
-De hát, hogy és mikor? Este még nálad voltam-néztem értetlenül a szemébe, de ő csak egyre közelebb jött.
-Szólalj már meg!!-ordítottam és legördült egy könnycsepp az arcomon.
-Miután elmentél tőle, Josh felkeresett és tádáám-mosolygott gúnyosan Emily.
-Ez igaz Josh?-néztem könnyes szemmel rá mire vett egy hatalmas lélegzetet.
-Igaz-mondta annyira halkan, hogy először azt hittem, hogy csak beképzeltem.
-Te mekkora egy szemét vagy!-bökött erősen a mellkasára Bella a mutatóujjával. Becsuktam a szemem és próbáltam nem sírni.
-Miért lepődök meg ezen? Hisz én is csak egy vagyok a sok hülye liba közül. Még szerencse, hogy nem feküdtem le veled. Egy utolsó féreg vagy! Hánynom kell tőled!-ordítottam sírva. Josh lépett felém egy nagyobb lépést és megérintette a karom.
-Nem vagy olyan, mint a többi lány-simogatta meg a karom, de elhúztam-Más vagy, mint a többi és éppen ezért szeretlek. Ne haragudj rám! Szeretlek Abby-gyűlt könnybe a szeme amin kissé meglepődtem, de arckifejezésem ugyanolyan szilárd maradt.
-Legalább most ne hazudnál. Ha annyira szeretnél nem feküdtél volna le ezzel a kurvával-böktem a fejemmel Emily felé.
-Egy hatalmas nagy hiba volt, Abby-nézett mélyen a szemembe-Könyörgök bocsáss meg! Ne hagyj egyedül-fogta meg a kezem.
-Egyedül? Hisz itt lesz neked ez a liba-néztem Emilyre.
-Nekem ő nem kell. Nekem csakis kizárólag te kellesz-adott egy lágy puszit a kézfejemre eközben pedig Bella odament Emilyhez és azt hittem jól megcibálja, de csak megállt előtte.
-Hogy tudtad megcsalni Harryt? Hisz ő tiszta szívből szeret téged-mondta erős hangon Bella mire Emily csak gúnyosan elmosolyodott.
-Ugyan már-legyintett-Csak a pénz és a sex miatt vagyok vele-vonta meg a vállát és az állam, amit nagy nehezen megtaláltam a padlón, ismét leesett-A családja kőgazdag és az ágyban ő a legjobb férfi a világon-nevetett Emily én pedig elindultam felé azzal a céllal, hogy én most őt megölöm, vagy legalábbis úgy megverem, hogy soha többé ne tudjon felállni, de Josh megfogta a karom ma már vagy ötödszörre és nem engedett oda.
-Most lehet, hogy elvesztettelek-nézett könnyes szemmel rám-De harcolni fogok érted!-mondta halkan és elengedett.
-Bella!!-szóltam a még mindig ordibáló idegbajos barátnőmre-Menjünk!-mondtam és hátrálni kezdtem a kocsimhoz. Bella még vetett egy elég csúnya nézés Emilyre és beszálltunk a kocsiba. Visszanéztem és Josh elindult a suli felé, otthagyva Emily-t. Most, hogy sírhattam volna nem tudtam. Lehet, hogy nem is szerettem igazén Josh-t?
-Ez mi volt?-fogta fel az eseményeket Bella és beindítottam a kocsit majd elindultunk a suli felé. Az első órát már lekéstük, de mindegy.
-Gőzöm sincs-túrtam a hajamba-Szerinted mi legyen?-néztem egy pillanatra Bellára.
-Nem tudom. Talán el kéne mondani Harrynek-mondta Bella.
...
Összeszedtem minden erőm és besétáltunk a suliba. Josh már a teremben beszélgetett az egyik haverjával. Nem tudom elmondta-e már bárkinek is, hogy mi van velünk, de egyszer úgyis megtudja mindenki főleg amikor már nem fognak minket együtt, kézen fogva látni.





3 megjegyzés:

  1. Júj!:) Végre új rész!:) hát ez valami fantasztikus lett komolyan! Gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Öhm bocsi h nem kommenteltem csak nem küldte el...bocsiiii de visszatérve a részhez csak ennyi WAOO!!! Eszméletlen jó lett siessél a kövivel mert tudom h hol laksz *szemöldök húzgálás 4ever*
    xoxo Bella
    U.i.: kár h nem építed bele a kis költeményemet;) :D

    VálaszTörlés
  3. nagyoon jo es tok kar h Abby es Josh szakitottak. :'(

    VálaszTörlés