2013. szeptember 16., hétfő

12.fejezet

Helló, szia mindenki! Köszönöm a komikat nagyon jól esnek és imádlak titeket <3 Még 7 napig lehet szavazni is, hogy legyen-e +18-as rész úgyhogy szavazzatok :D ------>

Becsuktam a szemem és Harryt láttam Emilyvel csókolózni. Rettenetes érzés volt. Nem tudom meddig voltam így a földön ülve, bőgve, de arra lettem figyelmes, hogy csengetnek. Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, hideg vízzel megmostam az arcomat és lerohantam ajtót nyitni.
-Szia!-köszönt boldogan Josh és hosszasan megölelt.
-Szia, hát te?-kérdeztem meglepődve, hisz elég későn értem haza így nem értettem, hogy hogy kerül ide Josh. De akkor észre vettem!! Reggel van és én semmit nem aludtam! Biztos teljesen karikásak a szemeim...
-Jöttem, hogy elvigyelek a suliba, de úgy látom nem aludtál sokat, mert...-hagyta függőbe a mondatot.
-Mert öhm-na most légy okos Abby! Nem tudhatja meg, hogy Harryvel ,,randizni" voltunk. -Mert tudod ma írunk töriből és sokat kellett tanulnom-vágtam ki magam, pedig semmit nem tanultam töriből, úgyhogy valószínűleg karó lesz.
-Ja oké. Akkor elkészülsz?-kérdezte kedvesen. Fura nekem ez az új Josh. Mintha teljesen kicserélték volna... Mindegy ennél most nagyobb gondom is van.
-Persze, addig gyere be-invitáltam beljebb. Így ő leült a kanapéra míg én gyorsan felmentem a szobámba, megmostam a fogam, kifésültem a hajam, feldobtam egy alap sminket és felöltöztem. Röpke 10 perc elég is volt. Rekordidő!! Gyorsan lerohantam az emeletről -megjegyzem mostanság sokat rohangálok- és elvettem egy almát, majd Josh-al már indultunk is. A suli előtt már Bella ácsorgott és épp telefonált.
 -Nem előbb te tedd le-nyávogott a telefonba.
-Nem! Te tedd le előbb-halottam meg Zayn(?) hangját.
-Majd én leteszem -vettem ki Bell kezéből a telefont és kinyomtam.
-Hééé!-mondta durcásan. Most még a megvető pillantások se zavartak a suli ribancaitól. Szó nélkül megfogtam a kezét és elkezdtem a földszinti mosdó felé húzni.
-Baj van-zártam be a mosdó ajtót.
-Mi történt?-ijedt meg Bella.
-Találkoztam Harry barátnőjével-nyögtem ki mire kérdőn nézett rám így folytattam-Gyönyörű a lány és modell. Miután összefutottunk vele a városba Harry csak róla tudod áradozni. Hihetetlen!
-Oké. Tehát megismerkedtél Harry barátnőjével és zavar, hogy azt a csajt látod Harry mellett és nem magadat?-kérdezte.
-Pontosan!-vágtam rá, aztán meg is bántam.-Illetve..izé..nem -kezdtem el hebegni, de már késő volt. -Tudtam. Féltékeny vagy arra a csajra és tetszik neked Harry!-mondta diadalittasan.
-Dehogyis! Nekem Harry? Hisz csak barátok vagyunk-védtem magam, de már oly mindegy volt. Csöngettek ezért gyorsan felsiettünk a terembe. Ezután a nap csigalassúsággal telt. A törit egy hármasra megírtam Bellának köszönhetően. Ahogy Bellával indultunk volna haza a suli előtt megpillantottam egy ismerős autót. Jaj ne! Talán ha nem szólok hozzá és ha levegőnek nézem megutál annyira, hogy soha többet ne keressen. Mondjuk ez elég hülye ötlet, de most csak ez ugrott be.
 -Figyelj tegyünk úgy mintha ott se lenne-súgtam oda barátnőmnek.
 -Oké-léptünk ki együtt magabiztosan.
 -Hát akkor szia-ölelt meg.-Majd beszélünk-indult el az egyik irányba én pedig a másikba. Harry egyből utánam eredt.
-Abby szia!!-szólt kedvesen. Nem szólok hozzá! Mintha itt se lenne!
 -Abby hallasz? Én vagyok az Harry -hogy ne tudnám, hogy ki vagy? Belülről felőrölt a fájdalom, de tartottam magam.
-Abby hallasz?-mondta egyre kétségbeesettebben és csuklóm után kapva szembe fordított magával. Csak néztem a gyönyörű zöld szemeibe és gondolkoztam mit mondjak.
-Hali-nyögtem ki.
-Itt futok utánad, kiabálom a neved te meg rám se figyelsz. Baj van?-hahh de még mekkora baj. Te! Vagyis nem te hanem azt hiszem a csodás barátnőd a baj.
-Jah..izé..bocsi csak zenét hallgattam-hazudtam mire Harry arca megenyhült.
-Csak ezért jöttem a sulidhoz, hogy meghívjalak egy esti divatbemutatóra ahol Emily is fellép majd-mondta mosolyogva.-Szeretném ha ott lennél!
-Hol lesz ez a szuper divatbemutató?-kérdeztem
-A Sweet Street-en-mondta Harry mire nevetni kezdtem. Harry elmondott minden fontos információt és már ment is vissza a kocsijához, én pedig haza mentem. Elmegyek erre a divatbemutatóra mivel kíváncsi vagyok Emilyre, de nem egyedül.
-Szia édes-szóltam bele a telefonba amikor Josh felvette.-Meg vagyok hívva egy esti divatbemutatóra és szeretném ha eljönnél velem.
-Én? Divatbemutatóra? Minden vágyam-nevetett a telefonba.
-A kedvemért gyere el -kezdtem könyörögni neki-Valahogy majd megköszönöm-mondtam huncut hangon mire Josh beleegyezett és haza is értem. Nagyi pont akkor lett kész a finom ebéddel úgyhogy megebédeltem.
...
-El se hiszem, hogy rá tudtál venni, hogy ide jöjjek-nevetett Josh és leparkolt egy üres helyre.
-Pedig úgy tudtam a fiúk szeretnek divatbemutatókra járni, hisz rengeteg gyönyörű, bikinis és fehérneműs modell van.
-De nekem barátnőm van-fordult felém és megcsókolt majd kiszálltunk a kocsiból és bementünk az épületbe ahol rögtön Harryt láttam meg.
-Sziasztok-jött oda hozzánk Harry és fél perc múlva itt termett Emily is. Most még szebb volt, mint tegnap este.
-Szia Abby-ölelt át mire vágtam egy grimaszt és vissza öleltem.
-Ő itt Josh. A pasim-mutattam be-Josh, ő itt Emily.
-Örülök a találkozásnak-mosolygott Joshra-Az első sorba foglaltunk helyet nektek. Üljetek le, nemsokára kezdődik-kedveskedett Emily, de legszívesebben meghúzgáltam volna a tökéletesen kifésült szőke haját. Joshal kézen fogva megkerestük a helyünket és leültünk majd 10 perc múlva kezdődött is. Csodálatos volt az egész divatbemutató míg Emily meg nem érkezett a kifutóra. Mindenki tapsolt és őrjöngött. Emily volt az utolsó modell így miután vége lett hátra mentünk hozzá. Már át volt öltözve egy ujjatlan felsőbe és egy piros forrónaciba.
-Na hogy tetszett?-mosolygott Emily
-Szuper volt-mosolyogtam vissza és Harry is megérkezett
-Csodás voltál-csókolta meg barátnőjét mire elfordítottam a fejem. Nem bírná bevenni a fejem ezt a képet mégegyszer.  Elköszöntünk Harryéktől és Josh házához mentünk. Beparkolt a garázsba majd mikor beléptem szétnéztem.
-Üres a ház?-kérdeztem és levettem a dzsekim. Fura volt hisz Josh 2 haverjával lakik együtt és eddig mindig volt valaki itthon.
-Igen-bólintott Josh majd szembe fordultam vele. Rám nézett majd a számra vezette tekintetét és onnan még lejjebb a mellemre. Közelebb léptem hozzá és felugrottam az ölebé majd megcsókoltam. Belemarkolt a fenekembe és elindult velem fel az emeletre. Lábával berúgta a szoba ajtaját és ledöntött az ágyra.


3 megjegyzés:

  1. Hmmm... Ismerős nekem a rész első rész:P am szupeer lett és mivel telóról vok és nem tok szavazni szavaznák itt ha nem baj:D szóval szt IGEEEN legyen 18+-os rész kíváncsi lennék te h írsz ilyet:D nahh nem pofázok tőbbet siess!
    Pusszantás:) xoxo Bella

    VálaszTörlés