2013. november 9., szombat

20.fejezet

Helló! Itt a legújabb rész:) Remélem tetszik és írtok véleményt. Amint kaptam 3 komit hozom is a következő részt, szóval rajtatok áll mikor hozom a részt. Jó olvasást drágáim <3

-Abby?-ordított bele a telefonba én pedig megsüketültem.
-Harry?-kérdeztem rá hisz nem ismertem fel hirtelen a hangját.
-Jaah-büfögött bele a telefonba. Fúj!
-Mi van veled?
-Semmi. Tök jól érzem magam-alig értettem mit mond. Részeg.
-Hol vagy?
-A Sun Street-i kocsmában-köhögött.
-Mit keresel te ott?-tettem fel a kérdéseim hadát.
-Semmit nem keresek. Mindenem megvan-mondta.
-Miért vagy ott, te idióta?!-emeltem feljebb a hangom.
-Szakítottam azzal a ribanccal-büfögött még egyet és vihogni kezdett-Vicces ahogy büfögök érzem a szájszagom és pfuuu dejóóóó-mondta aztán hangos zene ütötte meg a fülem-Még egy korsó sört kérek-mondta, gondolom nem nekem.
-Hééé, Abby gyere ide hozzám és igyál te is-mondta halkabban, mint eddig majd meghallottam egy női hangot a távolból ami egyre hangosabb lett-ÚÚ ez igen. Szia, cica-fütyült gondolom a csajnak.
-Harry odamegyek hozzád, de akkor várj meg a pultnál! Világos?-mondtam lassan, artikulálva, hogy legalább nagyjából megértse.
-Mint a nap-röhögött és hallottam, hogy énekelni kezd, de letettem a telefont és indultam is a kocsmához.
-Hová mész?-kérdezte aggódó hangon nagyi.
-Az egyik barátomnak szüksége van a segítségemre-vettem fel a dzsekim és a kocsikulcsom-Vagy hívj egy taxit vagy várj meg itt, és nemsokára hazaviszlek-mutogattam össze-vissza, és kiléptem a hűvös levegőre. Odaszaladtam a kocsimhoz és már repesztettem is a Sun Street-re. Remélem semmi baja nem lesz, és ott lesz a pultnál.
...
A zene olyan hangos, hogy halláskárosodást is kaphatok bármelyik percben. Rengeteg illuminált ember táncol egymásnak dörgölőzve, és mire a pulthoz érek észreveszek egy csapzott, göndör hajú fiút egy szőke, hatalmas mellel rendelkező lánnyal beszélgetni. Nagyokat nevetnek és már egyik sem józan.Leültem egy messzebben elhelyezkedő bárszékre és figyelni kezdtem őket. Beszélgettek, nevetgéltek majd komolyabbra fordulhatott a társalgás, hisz Harry arca komorrá vált. Egyszer csak Harry benyúlt a zakója belső zsebébe, elővette a tárcáját majd diszkréten a pultra rakott nem is akármennyi pénz, és óvatosan odacsúsztatta a szőke nőnek aki elvette és gyorsan belerakta a melltartójába. Ribanc! Mindketten felálltak és indulni akartak a kijárat felé, de odarohantam hozzájuk, hogy megelőzzek egy nagy balesetet. Hogy Harry pénzért lefeküdjön ezzel az útszéli ribizlivel.
-Ezt most felejtsd el, Harry!-üvöltöttem túl a hangosan dübörgő tuc-tuc zenét.
-Miről beszélsz?-nézett rám mérgesen(?) Harry
-Tudom, hogy pénzért akarsz szexelni ezzel-böktem a fejemmel a mellette lévő lányra majd Harry öblösen felnevetett.
-Most mi a francot nevetsz?
-Abby ő itt a testvérem Adele-mutatott a szőke lányra aki csak intett egyet a műkörmös kezével.
-Ő nem Gemma!-néztem a szőke lányra és most én is szőkének éreztem magam.
-Adele a féltestvérem-mondta Harry.
-Jó vicc-nevettem fel-Nem tudtok átverni. Tudom, hogy pénzért akartál szexelni vele-mondtam a saját igazságom.
-Nem vicc Abby!-szólalt meg Adele-Tényleg féltesók vagyunk apai ágról-mondta Adele Harry pedig bólogatott. MI VAN???
-Csá haver-jött a hátam mögül egy ismerős hang amitől még a hátamon is felállt a szőr. Nem sokkal később a hanghoz, sajnos kép is járult. Leöklözött Harryvel-ezek ismerik egymást?-majd alaposan végigmérte Adele-t és rám került a tekintete. Elmosolyodott.
-Szia Abby-mutatott egy csábos mosolyt és rendelt magának  piát.
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte Harry meglepődve.
-Ja. Leöntött kávéval-mondtam olyan bunkón amilyen bunkót csak tudtam és rá se néztem. Ismét odaszólt a pultos lánynak.
-Egy kávét kérek-nézett rám, én pedig próbáltam szemmel ölni, de sajnos nem sikerült. A pultos odaadta Niall-nak a kávét, ő pedig átnyújtotta nekem.
-Nem kell a hülye kávéd-megvonta a vállát és Harryhez fordult.
-Piáljunk és csajozzunk be-veregette meg Harry hátát mire ő felnevetett és már intett is a pultosnak. Nekem nincs több keresni valóm itt. Nem akarom végignézni ahogy leisszák magukat a sárga földig, utána valami olcsó macával hazamennek és jól megdugják. Odamentem Adele-hoz.
-Ne haragudj az előbbiért, amikor azt hittem lefizetett-birizgáltam a hajam. Kellemtelenül éreztem magam.
-Felejtsük el-mosolygott rám-Iszunk valamit? Meghívlak egy körre-ajánlotta fel Adele, de én csak ráztam a fejem.
-Ne haragudj, de most sietnem kell.
-Rendben! Akkor majd legközelebb-mosolygott-Remélem lesz legközelebb.
-Én is-nevettem fel majd Harryékre néztem akik egyszerre próbálták megfűzni a pultos csajt. Elköszöntem Adele-től és kiléptem a friss levegőre. Tárcsáztam nagyi számát aki azt mondta, hogy hívott egy taxist és már otthon van, így én is haza vettem az irányt. Estig pedig pakolásztuk nagyival, hogy minél hamarabb az új házamba tudjak költözni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése