2013. november 14., csütörtök

21.fejezet

Helló manók! Kicsit elszomorodtam mert egy árva komit sem kaptam, dehát én annyira szeretlek titeket, hogy meghoztam a következő részt úgyhogy jó olvasást<3

Másnap reggel pár dobozt már át is vittem az új lakásomba, és elkezdtem berendezkedni. 11-kor úgy döntöttem, hogy átmegyek Harryhez és megkérdezem ki valójában Adele, mert volt egy olyan sejtésem, hogy tegnap a bárban hazudott nekem, de amikor bekopogtam Anne nyitott ajtót és közölte velem, hogy Harry a saját lakásán töltötte az éjszakát. Anne megadta a háznak a címét én pedig odavezettem. Even Street 39. Itt vagyok. A ház kívülről kicsinek tűnik, világos barna színű, két emeletes, fent és lent is két-két ablak van. A ház előtt egy kis kert és utána a kerítés. Szép volt.
Bekopogtam majd hallottam, hogy valaki lesiet a lépcsőn és kattan a zár. Csak egy baj volt. Nem az nyitott ajtót akire számítottam. Egy szőke, nagyon hosszú hajú és hosszú combú barbi baba, Harry tegnapi fehér ingében. Már meg sem lepődök.
-Segíthetek?-szólalt meg barbi
-Harryt keresem-birizgáltam a pólóm.
-Gyere be! Mindjárt szólok neki-engedett be az ajtón.
-HARRY!!! Vendéged van!-ordított fel barbika én pedig összerezzentem a kiabálás miatt. Egy ilyen lányból, hogy jöhet ki ekkora hang? A ház belülről is csodás volt, otthonos és meleg. Egy ajtónyitódást, majd csapódást hallottam és Harry félmeztelen teste és álmos, gyűrött, másnapos feje jelent meg a lépcső tetején.
-Abby?-lerobogott a lépcsőn és két puszival üdvözölt.
-Mit keresel itt?-tolt el magától, hogy a szemembe tudjon nézni.
-Anne adta meg a címet és szerettem volna veled tölteni a délutánt, de látom vendéged van-néztem barbi babára.
-Ja, Sharlott már menni készül. Igaz?-nézett le ezek szerint Sharlottra. A lány köpni nyelni nem tudott.
-Mi van??-sipított fel a lány-Ugyan olyan vagy, mint a többi pöcsfej pasi.
-A ruháid az ágyon vannak-mondta Harry szegény csajnak. Fél perc nem telt el, de a lány piros arccal szaladt le a lépcsőn már teljesen felöltözve és Harry elé állt.
-Undorító vagy!-ordított göndör barátom arcába-Jól megdugsz aztán kidobsz a házból. Gratulálok-kezdett tapsolni.
-Senkinek nem ígértél semmit. Nem kötöttél ki semmiféle kapcsolatot, mielőtt az ágyon széttetted a lábad-vonta meg a vállát hanyagul Harry. A lány összehúzott szemekkel meredt Harryre, aztán felkapta a táskáját, és nagy dérrel-dúrral elrohant az ajtót bevágva maga mögött.
-Ez mi volt?-kérdeztem meglepetten. Harry nem válaszolt csak besétált a konyhába, és úgy nyitotta ki a hűtő ajtaját, mintha mi sem történt volna. Leültem egy bárszékre és vártam, hogy válaszoljon, de ő csak kivett egy narancslét és a dobozból kiitta a maradék löttyöt.
-Felnőtt nő, közös megegyezéssel feküdtünk le... Mit várt, hogy megdugom és utána rögtön meg is kérem a kezét?-vonta fel az egyik szemöldökét -Kicsit túl naiv volt ez a lány-ment ismét a hűtőhöz.
-Mélységesen undorodom-vettem a vállamra a táskám és én is elviharoztam csak egy kicsit kevesebb színjátszással, mint Sharlott.
Nem ismertem rá Harryre. Én egy olyan Harryt ismertem meg akinek három éves komoly kapcsolata van, és nem ezt a Harryt aki minden jött-ment ribizlivel ágyba megy.  A házunk előtt állt Josh autója.
-Megjöttem!-kiabáltam, hogy mindenki hallja, haza értem.
-Szia tündérkém-jött elém nagyi-Itt vannak a barátaid-mosolygott én meg csak kérdőn néztem rá. Bementem a nappaliba, de nem volt ott senki. A konyhából Bella jellegzetes nevetését hallottam így arra vettem az irányt. Bella egy bárszéken ült, Josh pedig a palacsintát próbálta feldobni, mint a profi szakácsok. Vártam mikor esik vissza a serpenyőbe, de nem jött. Fennragadt a plafonon. Bella hatalmas nevetésben tört ki, Josh meg csak nézte az odaragadt palacsintát. Nagyi mellém lépett és felnézett ő is majd kuncogni kezdett mire mindketten idekapták a fejüket.
-Szép volt-nevettem és adtam két puszit Bellának.
-Én nem kapok puszit?-görbítette le a száját.
-Majd ha az leszedted-mutattam szegény finomságra. Josh azonnal nagyihoz fordult.
-Nagyi, kérnék egy seprűt-mondta Josh a nagyimnak. Felállt egy székre és a seprű nyelével lekotorászta a palacsintát ami a földre zuhant. Diadalittas mosollyal fordult felém és balra fordította a fejét, hogy oda adjam a puszit. A fiú nagy örömére adtam neki egy nagy, cuppanós puszit.
-Most pedig csináljuk meg a maradék palacsintát, és utána zabáljuk be-állt fel Bella és sütögetni kezdett. Nagyi nevetve kiment a konyhából, mi Joshhal pedig mosolyogva odamentünk Bellának segíteni.
-Miért jöttetek ide?-kérdeztem meg.
-Tegnap nem jöttél be suliba, és meg akartuk nézni, hogy minden rendben van-e.
-Minden oké-mosolyogtam biztatóan. Azt mégsem mondhattam, hogy Harrynél töltöttem azt az estét. Miután kész lett a több száz palacsinta megkentük mindet lekvárral, nutellával vagy tejszínhabbal. Már tele hassal helyezkedtünk el az ágyamon mindhárman, két tál nagy adag popcornnal és megnéztük a Családi Üzelmeket utána pedig a Fűrész hármat. Késő este végeztünk, ezért felajánlottam, hogy aludjanak itt. Bella velem az ágyon, Josh meg a földön egy matracon.
-Tudjuk, hogy csak azért ajánlottad fel, hogy ne maradj egyedül az éjszaka közepén a sötét, kihalt szobádban-mondta horror filmbe illő hangon Josh.
-Inkább titeket féltelek, nehogy amikor egyedül sétáltok haza a sötét utcán megtámadjon egy fűrész kezű ember és kettéfűrészeljen titeket-mondtam rémisztő hangon.
-Jó. Maradunk-ült vissza Josh az ágyamra mire Bellával nevetni kezdtünk.

1 megjegyzés:

  1. Úú új rész és szóltál *-* jó normális leszek:D először is köszi h szóltál, másodjára télleg bocsi a mai miatt ja és harmadjára szuuuuper lett:) imádtam bocsi h nem szoktam komizni csak hát telóról nem igazán akaródzik de most megteszem úgyh készülj fel mert hosszú lesz...:D
    Nos kezdem azzal h mikoor lesz már a +18-as jelenet???? Remélem hamarosan:)
    Aztáán azt szeretném megtudni h miért nem Josh aludt Abbyvel?:( Szeretem a párosukat (Harry az enyém:D)
    A blogba gondolva pedig már Harry drágának leeshetne h ki van a szeme előtt, mármint h Abby milyen bűbájos
    És zárónak facen váram a kulissza titkokat;)
    Puszillak Bells xoxo

    VálaszTörlés