2013. november 27., szerda

23.fejezet

FIGYELEM! +18-AS RÉSZ!!! Korábban volt egy szavazás amiben megszavaztátok, hogy legyen +18-as rész és most jött el az ideje. Jó olvasást:)<3

-Szia-köszöntem Joshnak és beljebb mentem, ő becsapta az ajtót és átölelt. Levettem a kabátom, és bementünk a konyhába. Sötét volt. Csak a rengeteg gyertya fénye világította be a konyhát. Az asztal gyönyörűen megvolt terítve két főre, az asztal közepén pedig egy csokor vörös rózsa.
-Foglalj helyet-húzta ki az egyik széket majd leültem. Ő a hűtőben kotorászott, aztán az asztalra tette a levest. Tárkonyos csirkeleves volt az előétel, a főétel fasírt törtkrumplival, és a desszert muffin.
-Még a végén kiderül, hogy a pasim tud főzni-ettem meg az utolsó falat csokis muffin-t.
-Ízlett?-kérdezte huncut mosollyal.
-Viccelsz? még a morzsákat is megettem-nevettem. Felálltam és odasétáltam Joshoz, beleültem az ölébe, lovagló ülésbe.
-Köszönöm ezt a csodás vacsorát-csókoltam meg majd egyre szenvedélyesebbek lettünk mindketten. Josh áttért a számról a nyakamra és puszilni, szívni kezdte. Egy nyögés csúszott ki ajkaim közül, innen pedig már tudtam, hogy nincs visszaút. Kigomboltam az ingét és ledobtam a földre. Josh felállt velem együtt, és felvitt a szobájába. A lábával utat tört a szobájába és ledöntött az ágyra. Keményen és mohón csókolt. A körmömmel végigsimítottam a hátán miközben ő még mindig a nyakammal volt elfoglalva. Egy gyors mozdulattal lehúzta rólam a felsőt, és a keze türelmetlenül siklott le az oldalamra. Az én kezem az övénél matatott, amikor rájött mit szeretnék gyorsan levette magáról a farmerjét. A nyelve ismét utat talált az enyémhez. Amikor összeszedtem minden bátorságom, a tenyerem lecsúszott a nadrágjába, felnyögött. A csókja ekkor türelmetlenné vált, és egy rutinos mozdulattal kikapcsolta a melltartóm majd megragadta a bugyim, és fél kézzel lerántotta rólam. Ismét csókolni kezdett, miközben keze a combjaim közé siklott, én pedig el-elakadva sóhajtottam fel, amikor ujjai ott jártak ahol férfi kéz elég rég érintett. Nem voltam szűz. A középiskola második évében az egyik osztálytársammal feküdtem le egy házibuliban, utána járni kezdtünk, de fél év múlva szakítottunk. Azóta persze más pasival is lefeküdtem, de az elmúlt pár hónapban senkivel.
-Abby-lihegett-Nem kell ma este megtörténnie. Várok ameddig akarsz-mondta teljesen komolyan.
-Akarlak-suttogtam szájába és hevesen megcsókoltam. Lehúzta bokszer alsóját, és pár pillanat múlva a lábam között éreztem. Felkiáltottam a csodálatos érzéstől. Amint teljesen elengedtem magam, a teste ütemesebben mozgott fölöttem. A kezdetben érzett idegességem elmúlt, és Josh úgy markolt, mintha nem tudna belőlem egyszerre eleget fogni. Hihetetlen volt! És akkor, ott jöttem rá miért van oda minden lány Joshért. Akivel már lefeküdt az azt akarja, hogy mégegyszer...vagy többször ismétlődjön meg, és örökre együtt legyenek, akivel pedig még nem feküdt le az hallotta a barátnőjétől vagy bárkitől akivel már lefeküdt, hogy milyen isteni az ágyban és szeretne vele lefeküdni. Ehhez pedig még hozzá tartozik a szexi, rossz fiús kinézet amitől rögtön minden lány, semmi ismeretség nélkül letolná neki a bugyiját. Bárkit megkaphatott akit csak akart, és ezzel ő is teljesen tisztában volt.
-Olyan régóta kívánlak, Abby. Csak téged akarlak-lehelte a számba. Egyik kezével megragadta a combom, a másikkal a könyökére támaszkodva centikre fölém hajolt. Amikor a szája apró csókokkal hintette tele az állam vonalát, majd a nyakam, ívben meghalott a hátam.
-Josh-sóhajtottam. Amint kimondtam a nevét, az arcát az enyémhez szorította és merevebbek, erőteljesebbek lettek a mozdulatai. Végül még utoljára belém hatolt, én pedig hangosan kiáltottam a nevét, közben belevájtam a körmöm a hátába. Néhány pillanat múlva ellazult a teste, és egyenletesebb lett a lélegzetvétele majd lerogyott mellém az ágyba én pedig a mellkasára feküdtem. Ránk terítette a takarót.
-Máskor is főzök neked, ha így köszönöd meg-mondta fáradt, elégedett hangon. mosolyogva felnéztem rá mire ő csak nyomott egy puszit a homlokomra. A tekintete bejárta az arcomat, és elmosolyodott.
-Isteni voltál.
-Most már én is értem miért mondja minden lány, hogy le akar veled feküdni-nevettem fel fáradtan.
-Engem csak te érdekelsz, és most már teljes mértékben az enyém vagy-csókolt meg. Egyik karját átvetette a derekamra és meztelen hátam simogatta míg el nem aludtunk.

1 megjegyzés:

  1. Szió Édesem!
    lool ez jó volt:D mindegy egy szóval F.A.N.T.A.S.Z.T.I.K.U.S. f mint fantasztikus:D a mint állati(ez jutott eszembe lool) n mint nincs rá szó t mint tökéletes a mint azta s mint sikeres z mint zuper(szuper lenne:D) t mint tyűha k mint különleges u mint úristen és s mint semmi szó nincs rá
    na jó ez hülyeség volt... megmondom őszintén most kicsit haragszom rád tudod miért am jó lett a +18-as részlet is;) a rész jó lett, de már Habby-t akarooook és magamról is szívesen hallanék
    jó nem lett regény de annál inkább poénos lett
    ölellek és puszillak xoxo

    VálaszTörlés