2013. december 21., szombat

27.fejezet

Köszönöm nektek!! Meglett a két komment így meg is hoztam az új részt :) Boldog karácsonyt és sikerekben, reményekben gazdag új évet <3

Egy hónappal később...
December 20. A szülinapom. A fürdőszobai tükörben nézem a tükörképem. Gyönyörű vörös koktél ruha van rajtam, a hátam pedig teljesen kilátszik. Az elmúlt egy hónapban Harry árnyékát se láttam, viszont egyre több időt töltöttem Liammel. Bocsánatot kért a bárban való viselkedése miatt és elmentünk moziba. Egy nagyon szoros barátság lett köztünk. Bella még mindig együtt van Zaynnel és ezerrel dúl a szerelem. Joshal folyamatosan tartom a kapcsolatot. Minden héten egyszer, kétszer beszélünk vagy telefonon vagy skype-on, mint két jó barát. Rengeteget edzenek, de megéri hisz eddig három meccsük volt és mindhármon ők győztes, ebben pedig elég sok volt Josh közreműködése. A suliban az őszi szünet után pár hétig mindenki sokkban volt, hogy Josh elment, én pedig szingli vagyok. Niall-el is javult a kapcsolatom. Az iskolában szinte mindig együtt vagyunk hárman, Bellával. A nagyszüleim pedig élik a régi házban a nyugdíjas életüket.
-Abby, gyere!-kopogott be a fürdő ajtaján Bella. A szülinapi bulimra készülök épp. Még egy utolsó pillantás a tükörre, és kinyitom az ajtót, felvesszük a dzsekiket és már bent is vagyunk Zayn kocsijában, és indultunk. Hogy hova azt nem tudom mivel Bella nem volt hajlandó elmondani semmit, és a kocsiban még a szemem is bekötötték egy hülye sállal. A kocsi megállt. Zayn és Bella kiszedett a hátsó ülésről, és sétáltunk egy kicsit, majd nyílt egy ajtó. Bella levette rólam végre a sálat, és felkapcsolódtak a lámpák. Több száz ember ugrott elő "Boldog szülinapot" kiabálva. Az ember tömeg elején állt mosolyogva Liam, Niall, nagyi, papi...Harry és Josh. Miután feleszméltem a sokkból rögtön Josh nyakába ugrottam, ő elkapott, szorosan átölelte a derekam és megpörgetett a levegőben.
-Boldog szülinap nagylány-engedett el és adott két puszit.
-Te hogy, hogy itt vagy?-kérdeztem boldogan.
-Szülinapod van butus. Ki nem hagynám-mosolygott, aztán odasétáltam Liamékhez.
-Ezt ti szerveztétek?-néztem Belláékra, mire egyértelműen rázták a fejüket.
-Nem mi voltunk-mosolyodott el Zayn-Hanem ő!-mutatott mögém. Megfordultam és ott állt Harry. Zsebre dugott kézzel engem nézett egy apró mosollyal. A haja szokás szerint hátra túrva, fekete zakó, alatta fehér ing és fekete farmer. A kinézetétől megszédültem! Egy hónapja nem láttam és ha annál lehet még szexisebb akkor most már egy isten.
-Mindent ő szervezett. A vendégeket, a díszítést, a helyszínt, még Josh-t is. Megkért minket, hogy had szervezze egyedül-súgta a hátam mögül Niall. Harry tett pár lépést, és még mindig engem bámult, ami kezdett zavarba ejtő lenni.
-Mi most azt hiszem le lépünk táncolni-bökte meg a vállam Liam, és már itt se voltak.
-Sajnálom, Abby-szólalt meg rekedt hangon. Istenem!
-Amióta a tetkószalonba elváltunk megváltoztam.-jelentett ki határozottan. -Azóta egy lánnyal sem feküdtem le-mondta édesen én meg felhorkantam.
-Tényleg így van! Kérlek higgy nekem!
-Miért?
-Miattad! Meg akarta változni, hogy újra barátok legyünk. Nem akartalak elveszíteni-jött még egy lépést közelebb.
-Azóta nem fekszem le minden jött-menttel, és van is egy lány aki őrjítően tetszik-mondta Harry én meg szédülni kezdtem. VAN. EGY. LÁNY. AKI. TETSZIK. NEKI.
-Megváltoztam-fogta meg két kezem.
-Bizonyítsd be!-sóhajtottam mire bólintott és magához húzott, hogy átöleljen. Mellkasába fúrtam az arcom és beszívtam isteni illatát amit imádok. Mázlista az a lány akit Harry kiszemelt.
-Most pedig az ajándékod-engedett el és egy sarokból előhozott egy nagy dobozt aminek a tetején hatalmas rózsaszín masni volt.
-Boldog születésnapot, Abby-rakta le a földre a dobozt. Lehúztam róla a nagy masnit, majd levettem a tetejét és egy...egy apró fehér szőrpamacs volt benne ami mozgott.
-Egy kiskutya-sikoltottam fel, és benyúltam a dobozta. Kivettem a fehér Havanese szőrgombolyagot, az arcomhoz emeltem, ő pedig össze vissza nyalt.
-Tetszik?-kérdezte Harry nyugodt hangnemben, de az arcán látszott az idegesség, hogy vajon mit fogok reagálni.
-Imádom!-pattantam fel és a kutyussal a kezemben odaszaladtam Harryhez.
-Köszönöm-adtam egy puszit az arcára.
Nagyiék felköszöntöttek és mentek is haza, így hazavitték Chanel-t is. Chanel. Így neveztük el együtt Harryvel a kutyust. Niall és Liam felém majd Harry felé nyújtottak egy kupicát. Azonnal le is csaptam és így sorba a többit is. A tizedik kupica alaposan fejbe kólintott és kicsit szédültem, miközben a bárpulton táncoltam Bellával. Mindenen nevettünk és ütemre csápoltunk meg hullámoztunk, amikor valaki megfogta a csípőmet és leemelt a pultról majd egészen a táncparkettig cipelt. A rádióból Jason Derulo Talk Dirty című száma csnedült fel, és táncolni kezdtem. A csípőmet az övéhez szorítottam, és vonaglani kezdtem. Harry halkan felnevetett és a fejét csóválta, mire megfordultam és hozzá simulva egyszerre mozogtam vele a zene ütemére. Megragadta a csípőmet. Előrehajoltam, az ujjai belemélyedtek a bőrömbe. Amint kiegyenesedtem a nyakamba csókolt. Felhúzta a ruhám alját épp csak annyira, hogy az ujj begyével finoman megsimíthassa a combomat. A keze a combomról a meztelen hátamra siklott.
-Hihetetlenül szexi vagy-súgta a fülembe. Már egyáltalán nem táncoltunk csak szorosan egymáshoz simulva álltunk. A szeme levándorolt a mellemre, megnyalta alsó ajkát, majd a számra és újra a szemembe nézett. Megrémített a dudor amit az alsó feltájon éreztem. Ziláltam, alig kaptam levegőt olyan közel volt. Ismét lenézett a számra és közelített, közelített amikor Josh ott termett mellettünk, hogy elköszönjön, mivel indul a gépe Amerikába. A picsába Josh!! Reggelig megállás nélkül táncoltam mindenkivel, de a majdnem csók után Harryt alig láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése