2013. december 15., vasárnap

24.fejezet

Sziasztok! Mivel elég rég hoztam új részt, így ez egy kicsit hosszabb lett. Remélem örültök neki, és tetszeni fog. Komikat elfogadok :) Jó olvasást!!

Reggel Josh simogatására keltem.
-Ébredj szépségem!-nyomott puszit a homlokomra-Suliba kell mennünk-mondta, mire nyögtem egyet a mellkasába. Az utolsó nap a mai, és utána egy hét őszi szünet.
-Nem akarok-csuktam be a szemem, mire Josh megbökött.
-Nem!-nyögtem ismét ezért Josh keze besiklott a takaró alá és csikizni kezdett, mire ficánkolni kezdtem és a takaró lecsúszott rólam. Josh hirtelen megállt, és bámulni kezdett. Kihasználtam a pillanatot, közelebb bújtam hozzá és apró, gyengéd puszikkal halmoztam el a nyakát majd haladtam lefelé.
-Na jó-sóhajtott-Talán nem gond ha halasztunk pár órát-döntött le az ágyra és vadul csókolt.
...
A suliba most jelentünk meg együtt, kézen fogva először mióta szakítottunk. Mindenki megbámult minket, a hülye picsák pedig próbáltak szemmel ölni.
Suli után Josh fociedzésre ment, én pedig átcuccoltam teljesen az új házamba.
Épp a poharakat pakoltam be a szekrénybe amikor csengettek. Kinyitottam. Első ránézésre azt hittem David Beckham csöngetett be hozzám, aztán alaposabban végigmértem és rájöttem, hogy sajnos nem. Rövid, felzselézett barna haj, kis borosta, farmer mellény alatta egy egyszerű, fehér póló, szürke nadrág és barna bakancs. Nem kaptam levegőt!
-Hello!-szólalt meg mély, férfias hangon egy félmosoly kíséretében.
-Szia-motyogtam.
-Most költöztem a szomszédba, és gondoltam hozok egy kis sütit az új szomszédomnak-csak akkor vettem észre, hogy a kezében van egy kis tál.
-Ohh...-lepődtem meg-Gyere be!-invitáltam be a házamba. Egy csábos mosollyal bejött és követett a konyhába. Köszönöm istenem, hogy az extra szűk farmerem vettem fel, amibe minden kis domborulatom látszik. Leült egy bárszékre és lerakta a pultra a sütiket.
-Köszönöm a sütit-nyögtem be, és leültem vele szembe.
-Nincs mit-mosolygott amibe beleremegett az egész testem. Kinyúlt a tálért és lepattintotta a tetejéről a fedőt.
-Ez isteni- dicsértem a süteményt.
-Mióta laksz itt?-nézett körül a konyhában.
-Ma rendezkedtem be. Holnap, holnapután már itt is alszok.
-Ha esetleg segítségre lenne szükséged a cipekedésben tudod hol találsz-kacsintott és felállt.-Viszont most mennem kell!
Kikísértem mire ő közelebb jött, átfogta a derekam és egy puszit nyomott az arcomra. Egy röpke pillanatig megdermett így betudtam szívni az illatát.
-Viszlát, Abby-lépett el tőlem.
-Vá...Várjunk csak! Honnan tudod a nevem?-lepődtem meg hisz ha jól emlékszem be sem mutatkoztunk.
Felnevetett és az ajtóra mutatott amin egy kis tábla volt, és rajta a nevem.
-Én Liam Payne vagyok-kacsintott és átsétált a mellettem lévő házba.
Már hazafelé tartottam amikor megcsörrent a telefonom. Ijedtemben megrántottam a kormányt, de gyorsan egyenesbe hoztam.
-Vezetek úgyhogy gyorsan mondd!-vettem fel a telefont. A nők általában nem tudnak egyszerre két dologra figyelni. Hát ez nálam is így van.
-Neked is szia kedves Abby- nevetett Bella.-Zaynnel elmegyünk ma este bulizni. Megünnepeljük az őszi szünete kezdetét. Nincs kedvetek jönni?
-Nem tudom Joshnak van-e kedve, de én biztos megyek.
-Akkor majd hívj, hogy mi van-tette le a telefont.
Amint haza értem felhívtam Josht. Azt mondta nem jön, mert Adammel pasis estét tartanak.
...
-Abby jössz már? Zayn a kocsiban vár-kopogott Bella. Mégegyszer, utoljára végig néztem a tükörképemen, és kiléptem az ajtón.
-Azta!-visított fel-Ki ez a jó nő?-mért végig majd elnevette magát, és bepattantunk Zayn Mercedesébe.
Miután bejutottunk a szórakozóhelyre Bella rögtön a táncparkettra húzott, mert az egyik kedvenc zenéje ment.
Már nem tudom hány koktélt ittunk meg Bellával, amikor ismét a pulthoz mentem Bella nélkül. Már épp nyitottam a szám, hogy mondjam a pultos csajnak a rendelést, amikor egy kéz bukkant fel előttem.
-Két margaréta koktélt-nézett a szemembe a szomszéd srác, majd lejjebb vándorolt a mellemre.
-Khmm-köhintettem, mire gyorsan a szemembe nézett. Mielőtt még bármit is mondhatott volna a pultos a kezünkbe nyomta a koktélt.
-Köszi-nyögtem ki és beleittam. Bella iszonyatos jó kedvvel, totál felpörögve jött a pulthoz.
-Megyünk táncolni?-ordított nekem aztán észrevette Liamet.
-Szia-fordult most Liam felé, és hevesen integetni kezdett.
-Bella!-fogtam meg a vállát és óvatosan magam felé fordítottam-Hol van Zayn?-kérdeztem lassan, artikulálva.
-Zayn?-kérdezett vissza-Gőzöm sincs-vonta meg a vállát és nevetni kezdett, hogy milyen vicces az a szó, hogy "gömbölyű"(?)
Még mindi fogtam Bella vállát nehogy elszökjön valahova, és Liamre néztem.
-Bocs, de most mennem kell-dobtam át Bella egyik kezét a vállamon és elindultam Zayn keresésére az oldalamon vihogó, totál részeg nőszeméllyel.
-Segítek-szaladt Bella mellé Liam, és segített cipelni részeg barátnőmet. Mikor már majdnem minden remény szerte foszlott, hogy megtaláljuk Zaynt, előbukkant a férfi mosdóból. Bella ismét vihogni kezdett.
-Te most pisikéltél?-mutatott Zaynre.
-Mi történt Bellával?-kérdezte és Bella valami francia dalt kezdett énekelni.
-Részeg.
-Oké, akkor hazaviszem. Jössz te is?-nézett rám Zayn.
-Hagyd csak, majd én haza viszem-ajánlotta fel Liam, hogy hazafuvaroz.
-Vigyázz rá!-utasította Zayn és eldöcögött Bellával a kijárat felé.
-Táncolunk?-kérdezte mire megvontam a vállam, megfogtam a kezét, és beráncigáltam a táncparkettre. Magához húzott, és megragadott a csípőmnél fogva. Erősen fogta a csípőmet és mélyen a szemembe nézett. Éreztem, hogy valami vészcsengő csilingel az agyam hátsó részébe, hogy "most még nem késő, szaladj!" de az ereimben keringő alkoholtól feltüzelve táncoltam tovább. Végigsimítottam az izmos mellkasán, hátán és éreztem ahogy a zenére összehúzódnak-elernyednek az izmai. Hátat fordítottam tánc közben, és mosolyogtam amikor átölelte a derekam. Majdnem pánikba ejtett, ahogy hirtelen hozzám préselődött. Megfogta a kezem, és felhúzta a nyaka köré. A kezével végigsimított a karomon, oldalamon majd visszatért a csípőmre. Amikor a nyakamon éreztem forró leheletét, majd a száját és nyelvét, elhúzódtam tőle.
-Mi az, Abby?-nézett rám meglepetten, és ahogy formálta kerekded ajkával a nevem, nehezemre esett visszatartanom magam, nehogy megcsókoljam.
-Nekem barátom van-suttogtam mire nem válaszolt. Már nyitottam a szám, hogy megismételjem, mert nem hallotta a zenétől amikor megszólalt.
-Amikor a farkamnak dörgölőztél nem úgy láttam, mintha érdekelne a pasid-forrtam a dühtől. Dühös voltam, magamra. Dühös voltam Liamre.
-Most haza megyek-indultam meg a kijárat felé, amikor a csuklómra fonódott egy kéz, és visszahúzott. Az orrunk összeért.
-Haza viszlek-suttogta.
-Hívok egy taxit-löktem hátrébb és gyors léptekkel elhagytam a bárt. Amint kiértem megcsapott a hideg, novemberi szél, ezért gyorsan előkerestem a telefonom, hogy hívjak egy taxist, de a bár ajtaja kicsapódott. Azt hittem Liam jön utánam, de nem. Két nagy darab biztonsági őr ráncigált kifelé egy srácot. Amint a srácra néztem rögtön felismertem. Sötét volt, szinte az orromig se láttam el, de őt felismertem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése