2013. augusztus 31., szombat

1.díj

Nagyon, nagyon szépen köszönöm a díjat Petrának :)



Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
 11 dolog rólam:
1.Mindjárt hétfő és nagyon nem várom
2. Nincs testvérem, csak egy kiskutyám :) akit imádok
3.December 5.-én születtem és apa kiskoromba mindig azt mondta, hogy a mikulás hozott, nem a gólya :D
4.Szeretnék kijutni Londonba!
5.Szeretnék elmenni egyszer a párizsi divathétre!
6.Félek a felvételitől hisz most megyek nyolcadikba
7.Nagybátyám és nagynéném kint él Írországba.
8.Nem várom az iskolát, de már látni szeretném az osztálytársaim :)<3
9.Viszonzatlan szerelemben vagyok
10.Lusta vagyok :)
11.Imádom a szobám falát kidíszíteni mindenféle képekkel, poszterekkel

11 kérdésre a válasz:
1. Hány éves vagy?
14:) decemberben leszek 15
2. Melyik a kedvenc sorozatod?
Teenwolf
3. Mi leszel ha nagy leszel?
Gőzöm sincs
4. Mi hozza az ihletet az írásánál?
Gondolatok, filmek és más blogok
5. Kedvenc bandád?
One Direction<3
6. Kedvenc idézet?
 Talán "Ami nem öl meg az megerősít"
 7. Várod e az iskolát és ez mennyire hátráltat az írásban?
Nem várom. Az iskola egy picit hátráltatni fog mivel felvételizni fogok.
8. Hány órát töltesz naponta a gép előtt?
Sokat :)
9. Milyen színű a szemed és a hajad?
Barna a szemem és barna a hajam is :)
10. Hánykor szoktál kelni iskolaidőben?
Háromnegyed 7
11. Szereted a One Direction-t és írd le miért igen vagy miért nem?
Imádom :) Nyálasan fog hangzani de megváltoztatták az életem! Amikor összetörtem csak bekapcsoltam a zenéjüket és sokkal jobban éreztem magam. Nekem ők mindig az életem részei lesznek és bárcsak egyszer találkozhatnék velük és elmondhatnám, hogy ők segítetek túl rengeteg nehézségen.<3 Köszönöm fiúk!

11 kérdésem:
1. Mi inspirál az írásban?
2.Miért szereted a One Direction-t?
3.Mit szeretnél elérni az életed során?
4.Kedvenc zenéd?
5.Ki a kedvenc énekesed? Nőt és férfit is
6.Várod az iskolát? Indokkal :D
7.Kedvenc tantárgy?
8.Mit szeretsz a legjobb barátnődben?
9.Kedvenc film?
10.Mit érzel ebben a pillanatban?
11.Ki a példaképed?

Akinek küldöm:
Bella Smith


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése