2013. augusztus 13., kedd

4.fejezet

Halihóó :D Megjöttem az új résszel :) Tegnap kaptam meg a fejlécet úgyhogy már teljes a blogom :D Itt az új rész. Nagyon remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket és kapok pár komit és feliratkozót :D Jó olvasást directionerek <3

Miután Harry elhajtott mindenki rám szegezte a tekintetét.
-Mi van?-tártam szét a karom
-Ez ki volt?-jött oda hozzám Ashley. Hosszú, festett szőke haj, mű mell, mű száj, cici kint, forrónaci. Ennyivel tudom jellemezni Ashley-t.
-Egy barátom, és nem! Nem adom meg a telefonszámát!-mentem el onnan Bellához.
-Na jó. Most azonnal mondj el mindent erről a szexistenről-támadott le Bella és közben elindultunk. Amíg odaértünk gyorsan elmeséltem Harryről mindent amit tudtam.
Harry leghátul egy kis boxban ült. Beültem mellé Bella pedig velünk szemben foglalt helyet.
-Mit kértek lányok? Én fizetem-mondta sármos mosollyal és az asztalunkhoz került egy pincérnő. Elég feltűnően nézte Harryt és elég sokszor dobta hátra a haját, de Harry cseppet sem foglalkozott a csajjal.
-Én egy epres shaket kérek-néztem a pincérnőre ő pedig leírta a rendelésem egy kis papírra.
-Én pedig egy cappucinot-adta le a rendelését Bella majd pedig Harry rendelt egy vanillia shaket, és vártuk, hogy elmenjen a csaj, de nem ment. Ott állt az asztalunknál és Harryt nézte.
-Ennyi lesz!-küldte el illedelmesen Harry mire végre felfogta a csaj, hogy elkéne húznia.
-Na és Harry-kezdett bele Bella-Van barátnőd?-kérdezte meg kertelés nélkül újdonsült barátomnőm.
-Nincs-adta a választ Harry mire kicsit megnyugodtam. Rengeteget beszélgettünk mindenféléről és sokat nevetgéltünk is és egyre jobban tetszik Harry.
Mikor már kezdett sötétedni mindenki elköszönt mindenkitől és indult mindenki a maga útjára.
...
Reggel próbáltam emberi kinézetet varázsolni magamra. Felöltöztem, elköszöntem nagyiéktól és már mentem is suliba. Amint a suli területére értem rögtön érezni lehetett a diákok vidámságukon és energikusságukon, hogy végre péntek van.
Az egész osztály a teremben volt egy padot körbe állva.
-Sziasztok!-mentem beljebb és Bella rögötn oda húzott a kupacba.
-Mi van itt?-kérdeztem kíváncsian.
-Joshék kitalálták, hogy ma este menjünk el bulizni. Ez ilyen osztály buli lesz vagy mi-avatott be Ashley.
-Ráérsz?-nézett rám Josh mire bólintottam ő pedig csak mosolygott és szervezkedett tovább. Megbeszéltük, hogy a Funky Buddha előtt találkozunk este 8-kor. Őszintén megvalva kicsit féltem ettől a bulitól hisz rengeteg pia lesz és Josh meg én. Jaj.
-Figyelj Bella-húztam odébb-Ugye vigyázol majd rám a buliban?-kérdeztem mire bólintott, de láttam a szemében, hogy nem nagyon érti mi van.
-Sok pia, részeg Abby, részeg Josh...-mutogattam össze vissza
-Vigyázok rád, ne aggódj!-ölelt át mire sóhajtottam egyet és leültünk a helyünkre.
Az órák elég hamar elteltek és utolsó óra után megbeszéltük Bellával, hogy elmegyünk vásárolni mivel egyikünknek sincs mit felvennie az esti buliba. Épp mentem volna ki a teremből amikor valaki megfogta a csuklóm és maga felé rántott.
-Valami rövidet és szexit vegyél fel amitől még a lélegzetem is eláll!-suttogta a fülembe engem meg kirázott a hideg és utáltam magam amiért az érintése miatt ennyire felforrósodik a bőröm. Mély lélegzetett vettem így megéreztem parfümjének illatát. Hmm...
...
-Ehhez mit szólsz?-jött ki Bella a próbafülkéből.
-Jaj! Ilyet szerintem a 70-es években hordtak-mondtam mire visszament és felpróbált egy másikat.
-Ne röhögj ki!-jött ki ismét Bella mire belőlem kitört a nevetés. Fehér ruha, piros pöttyökkel és leért a földig a ruha.
-Megkívántam a túrórudit-nevettem fel mire Bella motyogott valamit és ismét bement a fülkébe. Felálltam és nézelődni kezdtem. Találtam egy ruhát ami talán jó lesz Bellnek. Bedobtam neki a kiválasztott ruhát majd kijött.
-Ez az!-jelentett ki mosolyogva
-Végre!-sóhajtottam fel-Én jövök!
15 perc próbálgatás után én is megtaláltam az igazit.
Mikor végeztünk a ruhákkal beültünk egy cukrászdába majd felajánlottam Bellának, hogy jöjjön fel hozzánk és készüljünk együtt az estére mire ő el is fogadta a meghívásom.
-Szia-jött ki nagyi a konyhából-Sztok-tette hozzá mikor meglátta a vendégem.
-Nagyi ő itt Bella, Bella ő itt a nagyim-mutattam be őket egymásnak.
-Este elmegyünk bulizni az osztállyal úgyhogy ne várjatok-mondtam mire nagyi csak bólintott.
-Menjetek nyugodtan készülődni, mindjárt viszek egy kis sütit.
Felmentünk a szobámba és készülődni kezdtünk. Először én mostam hajam majd Bella. Felvettük a ruháinkat. Én begöndörítettem a hajam, Bella pedig kiegyenesítette. Kisminkeltünk egymást és háromnegyed 8-ra készen lettünk. Hívtunk egy taxist, elköszöntünk nagyiéktól és beszálltunk a taxiba.

Bella ruhája:


Abby ruhája:

1 megjegyzés: