2013. augusztus 27., kedd

8.fejezet

Meghoztam az új fejezetet! Szeretném megköszönni a kommenteket és, hogy olvassátok a blogom úgyhogy köszönöm szépen <3 Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket bár elég rövid lett, de ha kapok pár komit akkor a következő rész hosszabb lesz :)  Jó olvasást! ♥

Hétfő reggel szokás szerint az ébresztőm keltett. Próbáltam rendbe rakni a fejem és lementem a konyhába, de nem várt meglepés ért. Bella falatozott a nagyi által készített palacsintából.
-Jóreggelt-léptem be a konyha ajtón.-Te mit keresel itt korán reggel?-ültem le egy bárszékre és enni kezdtem a palacsintából.
-Gondoltam mehetnénk együtt a suliba-vonta meg a vállát.
-Oké-mondtam furán majd megreggeliztünk és indultunk is a suliba.
-Na mit csináltál a hétvégén?-nézett rám
-Hát...öhmm...szombaton ugyebár Harryvel voltam este pedig Joshal-nyögtem ki mire Bella megállt és szerintem sokkott kapott.
-Este Joshal? Na ugye milyen jó az ágyban?-mondta mire hevesen rázni kezdtem a fejem
-Nem!Nem feküdtem le Joshal.
-Akkor miért töltötted vele az éjszakát vagy most mi van?-mutogatott össze vissza Bella.
Amíg a sulihoz értünk mindent elmeséltem neki.
-Szerinted tényleg komolyan gondolta ezeket?-mentünk fel az osztályterembe.
-Nem tudom. Nem tudom megérteni Josh észjárását-léptünk be a termünkbe. Furcsa módon üres volt a tanterem. Máskor mindig vannak puskaírók vagy házi írók, de most egy árva lélek se volt bent.
-Képzeld-lelkesedett Bella miközben leültünk a helyünkre-Amíg te Joshal töltötted az éjszakát-nevetett fel-Én elmentem egy vacsorára apa munkatársaival-mesélte a szombat esti programját, de igazából nem tudom ezt miért osztotta meg velem.
-Aha. Az szuper-mosolyogtam rá
-Nem ez a lényeg-bontott fel egy zacskót amiben vattacukor(?) volt, én pedig ismét, mint minden reggel a cólámat próbáltam felbontani. Miért kell mindig ilyen erősen rácsavarni ezt a rohadt kupakot?! Mindig harcolnom kell vele, hogy kinyíljon.-A főnök elhozta a fiát és te jó Isten milyen helyes volt.
-Ki a főnök?-néztem rá értetlenül mire elnevette magát
-Te idióta, a főnök fia volt helyes-kezdte el enni a vattacukrát én pedig sikeresen felbontottam a cólám így az Abby:Cola versenyt megnyertem 1:0-ra
-Miért iszol korán reggel colát? Elfog rohadni az összes fogad-mondta Bella és a ragacsos kezét beletörölte a farmernadrágjába. Ügyes lány.
-Mondja az aki vattacukrot eszik reggelire-nevettem majd mindketten az ajtó felé kaptuk a fejünket hisz az kinyilt és belépett rajta az egész osztály a tanárral együtt. Ma még nem is láttam Josh és a tömeggel se jött be a terembe pedig mindig vagy a suli bejárata előtt szokott lenni a spanjaival vagy az osztályterembe, de most sehol nem volt.
...
Már vagy negyed órája biztos beszélhet nekünk a francia tanár amikor a hangosbemondóból megszólalt az igazgató.
-Elnézést kérek az óra megzavarásáért, de Abby Montgomery-t kérném szépen, hogy fáradjon az irodámba. Köszönöm!-halkult el a hang és mindenki rám nézett én pedig felkaptam az iskolatáskám és mentem is az irodába. Amíg sétáltam az iroda felé elgondolkoztam, hogy mi rosszat csináltam és arra jutottam, hogy semmi olyat ami büntetést vonna maga után. Az iroda előtt megálltam, vettem egy mély lélegzetet és bekopogtam majd bementem, de nem az igazgató volt bent hanem...Josh.
-Te mit keresel itt?-néztem rá értetlenül.
-Na és te?-vonta fel a szemöldökét-Csak nem valami rosszaságot csináltál?-jött elém. Az orrunk már összeért.
-Az igazgató hívott-suttogtam mivel alig kaptam levegőt.
-Az nem az igazgató volt hanem én-nézett le a számra majd a melleimre. Nekem is pont ma kellett mély kivágású pólót felvennem.
-Mi?-hátráltam egy lépést.
-Meghekkeltem a rendszert.
-És miért?-tettem fel még egy kérdést
-Veled akartam lenni. Csak te meg én-jött ismét közelebb, de már nem tudtam hátrálni mert megcsókolt és felemelt így a lábam a dereka köré zártam és neki nyomott az ajtónak.
Belemarkolt a fenekembe mire belenyögtem a csókunkba Josh száját pedig egy kaján vigyor díszítette. Áttért a nyakamra. Gyengéd, érzéki puszikat adott majd mikor a hajába túrva ösztökéltem a durvulásra harapdálni kezdet és szívni. Már épp igent mondtam volna neki amikor megállt.
-Nem így-suttogta és az ajkával végigsimította a számat-Kívánlak, de nem így-adott egy puszit a számra és letett nekem pedig földbe gyökereztek a lábaim. Ha nem áll le simán oda adtam volna magam az igazgatói irodába. Ugyanolyan vagyok, mint a többi ribanc akiket megdugott. Megfogta a kezem és összekulcsolta ujjainkat.
-Lépjünk le!-nyitotta ki az ajtót, de én még mindig egy helyben álltam hisz nem tudom feldolgozni, hogy ha nem áll le Josh simán dugtunk volna az igazgatóiba. Észrevette, hogy nincs minden rendben velem ezért nyomott egy puszit a homlokomra és rám nézett.
-Lépjünk le!-ismételte meg mire észbe kaptam, megfogtam a kezét és elindultunk a kijárat felé. Végülis nem szeretkeztünk így nincs min gondolkodnom hisz Josh leállított.
-Hova megyünk?-szálltam be a fekete BMW-be
-Majd meglátod-kacsintott és elhagytuk az iskola területét.



2 megjegyzés: