2013. augusztus 16., péntek

5.fejezet


Beültünk a taxiba és 10 perc múlva már ott is voltunk a Funky Buddha előtt. Már szinte mindenki ott volt. Josh amint meglátott elmosolyodott majd tetőtől, talpig végigmért kétszer is és még nagyobb lett a mosolya. Bementünk és kerestünk egy helyet ahol mindannyian elférünk.
-Első körbe mit hozzak?-kérdezte Adam
-Vodkaaaa!-üvöltötte az egész osztály egyszerre így Adam és Josh elmentek a pulthoz és kértek 18 pohár vodkát. Amikor meghozták mind koccintottunk és megittuk majd rögtön jöhetett is a második majd a harmadik, negyedik és ötödik kör. Már mindenki eléggé jól érezte magát amikor Bellával elmentünk táncolni majd leváltotta Amanda.
-Ma lefekszem Adammel-üvöltötte túl a zenét. Amanda és Adam 1 éve járnak együtt, de még nem szexeltek...elvileg. A következő pillanatban már nem Amanda volt előttem hanem Josh én pedig folytattam a táncom. A csípőmet az övéhez szorítottam, és a kezem felsiklott az ingén, hogy kigomboljam a két legfelső gombot. Josh halkan felnevetett, és a fejét csóválta mire megfordultam és hozzá simulva egyszerre mozogtunk a zene ütemére. Megragadta a csípőmet, az ujjai belemélyedtek a bőrömbe és a fülem alatti érzéken bőrt kezdte puszilgatni. Amanda és Adam tűntek fel mellettünk. Adam úgy mozgott, mintha túl sok Usher videóklippet nézett volna. Megfordultam, hogy Josha-al szembe legyek. Megfogta a kezem, és felhúzta a nyaka köré. A kezével végigsimította karom, az oldalam végül pedig visszacsúsztatta a csípőmre. Az érintése nyomán égett a bőröm. A nyakamon éreztem puha ajkát. Puszilta majd szívta. Ez holnapra tuti, hogy látszódni fog.
-Gyönyörű vagy!-súgta bele a fülembe. Elhúzódtam tőle. Emlékszem az egyik szexpajtija mondta, hogy mindenkinek ezt mondja, hogy utána ágyba tudjon vele bújni. Szó nélkül mentem vissza a bárhoz és rendeltem egy Coronát. Josh feltelepedett a mellettem lévő bárszékre, és feltartotta az ujját jelezve, hogy ő is kér egy italt. Amint a pultos letette elém a sört legurítottam a torkomon az üveg tartalmának a felét.
-Sosem leszek olyan részeg, hogy hagyjam, hogy megdugj!
Eltorzult az arca, de mielőtt bármit is mondhatott volna, egy szőke hajú, duzzadt ajkú, hatalmas ibolyakék szemű bombázó bukkant fel akinek a köldökéig be lehetett látni a dekoltázsában.
-Csak nem Josh Devine?-lebegtette  meg az összes előnyét. Josh a szemembe nézve meghúzta az üveget.
-Szia, Megan.
-Mutass be a barátnődnek-mosolygott a lány. A szememet forgattam. Szánalmasan, átlátszóan és undorítóan viselkedik.
Josh hátradöntötte a fejét, hogy megihassa az utolsó cseppet is majd kidobta az üres üveget.
-Nem a barátnőm-megragadta Megan kezét és a lány boldogan tipegett a 20 centis magassarkújában a parkettre. Egy szám erejéig Josh majd' szétszedte a csajt aztán következett még egy szám, majd még egy. Amikor Josh fölé hajolt a csitri elfordultam.
-Dühösnek tűnsz-ült le mellém Bella mire csak intettem a pultosnak, hogy adjon még valamit.
-Nem vagyok!-jelentette ki és megittam amit a pultos adott. Bella körül nézett majd megállt a tekintette Joshékon.
-Várjunk csak! Te féltékeny vagy arra a lányra akivel Josh táncol-mondta mire megforgattam a szemem. Utálom, hogy még csak két napja ismer, de már jobban ismer engem, mint én saját magam.
-Tehát neked tetszik Josh-üvöltötte el magát, de a zenének köszönhetően senki nem hallotta meg. Bele akartam inni az italomba, de Bella kivette a kezemből és kidobta.
-Naaaa-"sírtam" az italom után
-Eleget ittál már és most elviszlek hozzánk és kialszod magad-állt fel mire felálltam a bárszékre és felálltam a pultra.
-Nem megyek sehova! Én táncolni akarok-kezdtem el ugrálni. Az osztályból már mindenki haza ment kivéve mi és Josh.
-Abby gyere le!-üvöltötte Bella.
-Neeem! AND WE CAN'T STOP. AND WE CAN'T STOP-kezdtem el énekelni.
-Abby gyere le létszíves!-próbált üvölteni Josh is, de én csak énekeltem tovább. Egy biztonsági őr jelent meg Josh mellett.
-Vagy most azonnal leszeded a bigéd és villám gyorsan eltűntök innen vagy én szedem le onnan, de abban nem lesz köszönet-Josh bólintott majd lábujjhegyre állt és megfogta a derekam így letudott szedni a pultról. A vállát kezdtem ütögetni.
-Eressz el te féreg!!
-Elviszem hozzánk! Így nem mehet haza!-mondta Josh Bellának majd megfogta a fenekem alatt egy kicsivel és elindult kifelé. Mikor kiértünk szédülni kezdtem.
-Tegyél le, te állat! Hánynom kell-ütöttem a hátát, de mintha meg se hallotta volna cipelt tovább.
-Lehánylak!-fenyegetőztem hátha elenged, de csak cipelt tovább míg meg nem érkeztünk egy házig. Kinyitotta az ajtót és letett.
-Le akarok veled feküdni! Olyan szexi vagy-gomboltam ki az ingét mire Josh felnevetett és visszagombolta az ingét Bella pedig adott egy pohár vizet.
-Az előbb még féregnek neveztél most meg már le akarsz velem feküdni?-nézett rám Josh mire körbe néztem.
-Harry hol van? Elhagytuk Harryt!!-néztem szét ijedten
-Harry?-nézett rám-Harry nem is volt velünk-mondta Josh mire kuncogni kezdtem és innentől képszakadás. Még arra emlékszem, hogy lefektetett egy ágyra Josh, ad egy puszit a homlokomra és ennyi... képszakadás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése