2013. augusztus 9., péntek

2. fejezet

Sziasztok! Meghoztam az új részt :DD kicsit hosszabb lett mint terveztem de remélem emiatt nem fogtok megharagudni :DD Jó olvasás manóók :)<3 puszi

Éreztem, hogy már reggel van de semmi erőm nem volt kinyitni a szemem, olyan puha és meleg volt az ágyam. Átfordultam a másik oldalamra.
-Jóreggelt szépség!-köszöntött egy  rekedtes hang. A szemeim azonnal kipattantak és felültem. A szívem ezerszer gyorsabban dobogott, mint kellene.  Harry az ágy szélén ült egy tálcával a kezében.
Fekete felső volt rajta, farmerrel és a göndör tincseit eltakarta egy amerikai zászlós kendő vagy tudom is én mi. A lényeg, hogy így kora reggel is kibaszott szexi volt.
-Te mit keresel a szobámban?-kérdeztem ijedten mire Harry jóízűen kinevetett.
-Ez az én szobám! Tegnap este... Te, én, ágy... Beindultál rám...-próbáltam feleleveníteni a tegnap estét, de se kép, se hang. Jézusom... Lehet, hogy tényleg lefeküdtem Harryvel?
-Ez most komoly?-néztem rá mire Harry elnevette magát én pedig már tudtam, hogy csak szívatott.
-Tegnap este filmeztünk, te elaludtál és olyan aranyosan voltál, hogy nem volt szívem felkelni ezért felhoztalak az ágyamba.
-Egy ágyba aludtunk?-érdeklődtem
-Nem-mosolyodott el-Én a kanapén aludtam.
-Sajnálom, hogy kitúrtalak a saját ágyadból-mondtam mire Harry csak legyintett 
-Hoztam neked reggelit-nyújtotta felém a tálcát. Amerikai palacsinta nutellával, eperrel, banánnal és csoki öntettel.
-Úristen! Köszönöm szépen!-nyomtam egy puszit az arcára és falatozni kezdtem.
-Kérsz epret?
-Inkább banánt-mosolygott mire belemártottam a nutellába és a szirupba is majd a szájához tartottam ő pedig bekapta és lenyalta az ujjaimról a nutellát.
-Várj!-kiabáltam el magam mire Harry annyira megijedt, hogy még a rágást is abba hagyta-Hány óra?
-Fél tíz-válaszolta teli szájjal én pedig azonnal kipattantam az ágyból.
-Nekem suliba kéne lennem!-fogtam fel a hajam majd magamra néztem. A tegnapi temetési ruhámban voltam.
-Elviszlek!-állt fel Harry
-Véletlenül nem maradt itt a legutóbbi hancúrozásod után a csaj ruhái? Nem mehetek így suliba!
-Nővérem pár ruhája itt van-ment ki a szobából. Átöltöztem és szaladtam a fekete autóhoz, de Harry megálított.
-A-a! Motorral megyünk! Hamarabb odaérünk-mutatott a motorjára.
-Gyerünk, szállj fel! Majd lassan megyek-felültem mögé és két kezem összefogtam elöl, a derekán.
-El ne eressz-mondta és a lábával hátranyomta a motort. Egy gyors csuklómozdulattal kikanyarodott az utcára. Amikor a suli területére értünk lelassított és amint leállt leszálltam.
-Köszönöm mindent, de most sietek, szia-intettem neki és felszaladtam a termünkbe. Már két óráról lekéstem. Beültem a leghátsó sorba a helyemre. Az osztályfőnök jött be egy ismeretlen lánnyal.
-Gyerekek! Ő itt az új osztálytársatok, Bella Johnson.-mutatta be az ismeretlen csajt.
-Bella kérlek foglalj helyet a középső padsor utolsó előtti padjában-tehát elém ül. Pont leült volna amikor rámpillantott és rám mosolygott. Vissza mosolyogtam és végre leült a helyére az osztályfőnök pedig kiment a teremből és felváltotta a fizika tanár. Egész órán írtunk megállás nélkül. A kezem már leszakadt, de végre csengettek így kiment a teremből a boszorka.
-Helló!-fordult hátra szupergyorsan asszem Bella.
-Szia-köszöntem és épp mentem volna a büfébe de megszólalt.
-Hová mész?
-Az igazgatóiba-indultam el a büfébe. Muszáj volt beadnom neki valami kamut, hogy ne jöjjön velem. Vettem egy kakaós csigát meg egy Fantát, gondosan elraktam a táskámba, hogy Bella nehogy meglássa és lebukjak majd vissza mentem a terembe. Matek... Aghhh... Hurrá...
...
Végre megszólalt a csengő és ez azt jelentette, hogy mehetek haza. Már épp ki akartam menni a teremből amikor Bella megállított.
-Mi az?-néztem rá
-Ismered Josh-t?-kérdezte meg
-Persze! Osztálytársam és mostmár a tiéd is-világosítottam fel a csajt.
-És nem tudod van barátnője?
-Joshnak?-nevettem fel hangosan. A teremben már csak mi ketten voltunk.-Még egy barátnője se volt. Nála csak a szex merülhet fel. Az érzelem mentes szex!! Joshról köztudott, hogy minden lány egytől egyig oda van érte és ezt ő alaposan ki is használja- Az iskolából már minden lányt megdugott kivéve engem. Meg Bellát.
-Értem, azért köszi a segítséget
-Nincsmit, szia-indultam végre haza. Ismerem Josh-t és tuti hogy egy héten belül Bella is meglesz neki. A bejárati ajtónál ismét megállítottak.
-Valami göndörke vár rád odakint-vetette oda nekem Josh majd közelebb jött.-Ki az?-kérdezte halkan. Olyan közel volt, hogy éreztem mentolos leheletét.
-Egy barátom! Amúgy is mit érdekel?-néztem mélyen a szemébe
-Nem érdekel, de hogy csak tudd-nézett le az ajkamra majd a melleimre.- Egy szavadba kerül és úgy kielégítelek, mint még soha senkit-súgta bele a fülembe.
-Kössz nem! Pá!-mentem ki az ajtón és tényleg ott állt Harry a motorjával.
-Hát te?-léptem hozzá
-Jöttem!-mosolygott így felfedeztem a gödröcskéit. Vissza néztem a bejárati ajtóhoz ahol Josh és a haverjai beszélgettek, de közben minket néztek.
-Miért bámulnak minket azok a seggfejek?
Vissza fordultam hozzá.
-Látod középen azt a kék pólós srácot?-kérdeztem meg Harry pedig feltűnés nélkül odapillantott majd bólintott.
-Meg akar dugni-jelentettem ki Harry pedig elröhögte magát majd felültünk a motorjára és elhajtottunk.Egy piros lámpánál megsimogatta a combon amin nem kicsit lepődtem meg majd kicsit hátra fordult.
-Hová szeretnél menni?
-Haza! Nagyiék már így is aggódnak miattam, hogy tegnap nem aludtam otthon-mondtam mire Harry csak bólintott és indultunk is.
...
-Köszönöm a fuvart-száltam le a motorról.
-Mit csinálsz később? Elmehetnénk valahova-ajánlotta fel.
-Ne haragudj, de rengeteg házim van és még matekra is készülnöm kell. Majd máskor bepótoljuk, rendben?-szomorúan tudomásul vette és bólintott.
-Most hogy elutasítottalak-nevettem fel-Neked mi a programod?
-Elmegyek egy bárba, leiszom magam, felszedek egy bögyös csajt, jól megdugom utána hidegen hazaküldöm és lefekszek aludni-mondta a ma esti tervét én pedig lefagytam.
-Nyugi csak ugrattalak-röhögött fel mire beleboxoltam a vállába.-Szerintem felhívom az egyik haverom, sörözünk egy kicsit és ennyi.
-Hát akkor jó szórakozást-mentem közelebb hozzá és nyomtam egy puszit a szája szélére. Beindította a motorját és kikanyarodott a főútra én pedig bementem. Papa meccset nézett, nagyi pedig valami sütit sütött. Köszöntem, elmeséltem a napom, persze a Joshos, Bellás és Harry-s témát kikerültem majd felmentem a szobámba megtanultam, tévéztünk egy kicsit és mentem aludni.


Josh:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése